تاریخ انتشار: 1398/07/11 23:32
کد خبر: 85604

ستاره اینتر به بازی با یوونتوس می رسد؟

روملو لوکاکو، مهاجم تنومند اینتر احتمالا می تواند در دیدار مقابل یوونتوس بازی کند.
ستاره اینتر به بازی با یوونتوس می رسد؟

روملو لوکاکو که در تابستان امسال و بعد از کش و قوس های فراوان به عنوان گران ترین خرید تاریخ باشگاه اینتر با رقم 65 میلیون پوند راهی سن سیرو شد، اخیرا دچار مصدومیتی عضلانی شده و نتوانست در دیدار حساس اینتر مقابل بارسلونا در استادیوم نوکمپ حضور پیدا کند.

آنتونیو کونته پیش از بازی برابر بارسا مدعی شد هنوز مشخص نیست روملو لوکاکو به بازی مهم نراتزوری در روز یکشنبه مقابل یوونتوس خواهد رسید یا خیر، اما کوریره دلا اسپورت ساعتی قبل اعلام کرد به نظر می رسد مصدومیت مهاجم بلژیکی اینتر برطرف شده و وی می تواند در مسابقه برابر یوونتوس به میدان برود.

الکسیس سانچس، مهاجکم شیلیایی اینتر هفته گذشته مقابل سمپدوریا با کارت قرمز مواجه شد و در دیدار مقابل یوونتوس غایب خواهد بود، اما روملو لوکاکو مشکلی برای بازی کردن ندارد و به نظر می رسد در کنار وی نیز استفانو سنسی به عنوان مهاجم دوم به میدان خواهد رفت.

شاگردان آنتونیو کونته شروع درخشانی در این فصل سری آ داشته و از شش بازی موفق به کسب شش پیروزی شده اند، اما یوونتوس 16 امتیازی پشت سر آنها در رتبه دوم قرار دارد و دیدار این هفته اینتر برابر یوونتوس در سری آ تبدیل به فینال زودرس نیم فصل اول سری آ شده است.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3967vq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 درگیری در رختکن اینتر پس از تساوی دیرهنگام در لیگ قهرمانان اروپا