تاریخ انتشار: 1398/07/11 23:55
کد خبر: 85602

رضایت سولسشر از عملکرد تیمش مقابل آلکمار

اوله گونار سولسشر، سرمربی نروژی منچستریونایتد از عملکرد تیمش مقابل آلکمار ابراز رضایت کرد.
رضایت سولسشر از عملکرد تیمش مقابل آلکمار

امشب یونایتد با ارائه نمایشی ضعیف و در حالیکه حتی موفق به زدن یک شوت در چارچوب رقیب هلندی نشد، مقابل آلکمار در لیگ اروپا به تساوی رسید. اما بر خلاف انتظار اوله گونار سولسشر مدعی شد تیمش خوب بازی کرده و سزاوار پیروزی بوده است.

اوله گونار سولسشر گفت: "من از عملکرد بازیکنانم بسیار راضی هستم و آنها در یک بازی خارج از خانه نمایشی خوب ارائه دادند. ما باید سه امتیاز این دیدار را می گرفتیم و یک پنالتی به سود ما اعلام نشد.

صحنه مشکوک به پنالتی؟ من نمی توانستم آنچه را که دیدم باور کنم. مانند بازی با آرسنال که یک هند پنالتی برای ما اعلام نشد و ما باید با دو گل از آرسنال پیش می افتادیم. این اتفاقات کوچک ناامید کننده است زیرا بازیکنانم سزاوار نتایج بهتری هستند. اگر در دیدارهای خارج از خانه به تساوی رسیده و در بازی های خانگی خود خود برنده شوید، شرایط خوب خواهد بود. ما به بلگراد می رویم و می خواهیم پیروز شویم.

مصدومیت جسی لینگارد؟ فکر می کنم او از ناحیه همسترینگ مشکل پیدا کرده است، اما فکر نمی کنم شرایط او خیلی بد باشد. لینگارد احتمالا به بازی نیوکاسل در روز یکشنبه نمی رسد، اما باید برای دیدار مقابل لیورپول آماده شود."

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27g5vn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



سولسشر:بازیکنانم به من کمک کردند خیلی سریع در یونایتد جا بیفتم