تاریخ انتشار: 1398/07/13 10:58
کد خبر: 85462

مدافع بایرن مونیخ مدتی دور از میادین

بر اساس اعلام باشگاه بایرن مونیخ، داوید آلابا مدافع این تیم در دیدار با تاتنهام از ناحیه دنده‌ها دچار شکستگی شده و مدتی از میادین دور خواهد بود.
مدافع بایرن مونیخ مدتی دور از میادین

بر اساس اعلام باشگاه بایرن مونیخ، داوید آلابا مدافع این تیم در جریان پیروزی 7-2 بایرن بر تاتنهام در لیگ قهرمانان اروپا در درگیری‌اش با اوریه بازیکن اسپرز از ناحیه دنده‌ها دچار شکستگی شده است.

در اوایل دیدار بایرن مونیخ و تاتنهام در لیگ قهرمانان اروپا که با پیروزی درخشان 7-2 مونیخی‌ها به پایان رسید، آلابا با حرکت خشن سرژ اوریه بازیکن تاتنهام روبرو شده و در نهایت بین دو نیمه به اجبار از بازی بیرون کشیده شد. آلابا در آن زمان درد زیادی را تحمل می‌کرد ولی بایرن مونیخ ابتدا اعلام کرد او دچار شکستگی نشده و تنها با ضرب‌دیدگی شدید مواجه شده و مصدومیتش خفیف محسوب می‌شود.

اما در نهایت باشگاه بایرن مونیخ اعلام کرد که معاینات پزشکی بیشتر توسط پزشک این باشگاه نشان داده که آلابا از ناحیه دنده با شکستی مواجه شده است. در بیانیه کوتاه باشگاه بایرن اشاره‌ای به زمان بازگشت آلابا به میادین نشده و تنها به این اکتفا شده که این دفاع چپ بایرن فعلا قادر به حضور در میادین نخواهد بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nxqav

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تمجید گواردیولا از بازی داوید آلابا

فاش شدن یک نکته از زندگی مدافع بایرن
آلابا:در دوران کودکی طرفدار آرسنال بودم