تاریخ انتشار: 1398/07/14 21:07
کد خبر: 85296

گوندوگان:فاصله هشت امتیازی با لیورپول قابل جبران است

ایلکای گوندوگان، هافبک آلمانی منچستر سیتی، معتقد است که فاصله هشت امتیازی ایجاد شده با لیورپول قابل جبران است.
 گوندوگان:فاصله هشت امتیازی با لیورپول قابل جبران است

دو تیم منچستر سیتی و ولورهمپتون امروز در ورزشگاه اتحاد به مصاف هم رفتند. دو تیمی که بازی های خود در رقابت های اروپایی را با پیروزی پشت سر گذاشته بودند. منچستر سیتی در لیگ قهرمانان اروپا با دو گل از سد دیناموزاگرب عبور کرده بود و وولوز نیز با یک گل در خانه بشیکتاش به پیروزی رسیده بود. امروز اما در کمال ناباوری شاگردان پپ گواردیولا با دو گل در ورزشگاه اتحاد از حریف خود شکست خوردند؛ شکستی که باعث شد فاصله منچستر سیتی با لیورپول به هشت امتیاز افزایش پیدا کند.

ایلکای گوندوگان، هافبک آلمانی سیتیزن ها، پس از این دیدار درباره این شکست صحبت کرد و گفت: " باید بهتر بازی می کردیم. ولوز امروز نمایشی فوق العاده داشت اما تیم ما نیز نتوانست توانایی های خود را نشان دهد و به همین دلیل در این دیدار شکست خوردیم. من همیشه فکر می کنم که ما می توانیم به راحتی گل بزنیم اما ولوز در این بازی به شکلی فشرده دفاع کرد و تمام فضا ها را بسته بود. این یک دیدار سخت بود. ما موقعی که احساس کردیم نمی توانیم به گل برسیم کمی عصبی شدیم، در حالی که در این گونه مواقع باید صبور بود."

حالا فاصله سیتیزن ها با صدر جدول و لیورپول به هشت امتیاز رسیده است. گوندوگان در این باره گفت: " وقتی شما در صدر قرار دارید نگاه کردن به جدول فوق العاده است اما حالا ما فاصله زیادی تا صدر جدول داریم پس ترجیح می دهم فعلا به جدول نگاه نکنم. ما در ماه های آینده برای جبران فرصت داریم اما اکنون باید این شکست را بپذیریم و به حالت عادی بازگردیم."

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45jdrq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شاگردان گواردیولا و یک رکورد خارق العاده در لیگ جزیره
پس از پیروزی برابر بورنموث