تاریخ انتشار: 1398/07/15 15:25
ویکتور والدس برکنار شد
کد خبر: 85206

رسمی؛ اخراج از بارسلونا بعد از 80 روز

ویکتور والدس دروازه‌بان سابق بارسا 19 جولای گذشته به عنوان سرمربی تیم جوانان بارسا انتخاب شد ولی امروز حکم برکناری خود را دریافت کرد.
رسمی؛ اخراج از بارسلونا بعد از 80 روز

ویکتور والدس که دو سال پیش از فوتبال بازنشسته شده، سال گذشته هدایت تیم موراتالاز از دسته اول شهر مادرید را بر عهده داشت و این تیم را به عنوان قهرمانی رساند.

والدس که همواره از علاقه‌اش برای مربیگری در تیم‌های پایه سخن گفته بود، با پیشنهاد بازگشت به بارسا روبرو شد و در نهایت پس از 5 سال برای هدایت تیم جوانان A به باشگاه محبوبش برگشت. 80 روز بعد، او از سمت خود اخراج شد.

باشگاه بارسلونا سه روز پیش بیانیه‌ای صادر کرد مبنی بر اینکه ویکتور والدس با تیم جوانان به تاراگونا نخواهد رفت و در مورد ادامه همکاری با او به زودی تصمیم‌گیری خواهد شد.

رسانه‌های اسپانیایی درگیری لفظی شدید او با پاتریک کلایورت مدیر تیم‌های پایه‌ی باشگاه را دلیل تعلیق والدس عنوان کرده بودند و در نهایت او امروز شغل خود را از دست داد.

سوای درگیری با کلایورت، باشگاه بارسلونا دلایل دیگری نیز برای برکناری والدس داشت: «انحراف از خط مشی و فلسفه باشگاه بارسلونا در برنامه‌های تعیین شده برای تیم جوانان، عدم استفاده از بازیکنان تیم دوم باشگاه در رقابت‌های لیگ جوانان اروپا، اعتراض علنی به اینکه چرا باشگاه، ورزشگاه یوهان کرایوف را در اختیار او و تیمش قرار نمی دهد و عدم حضور در مراسم بازگشایی دپارتمان متدولوژی پاکو سیه رو که تمام مربیان باشگاه بارسلونا در آن حاضر بودند.»

ویکتور والدس ماه مارس 2014 خبر خداحافظی خود از بارسا در پایان فصل را اعلام کرد و خیلی زود در بازی با سلتا دچار مصدومیت رباط صلیبی شد. او پس از جدایی از بارسا دیگر به دوران خوبش بازنگشت و اکنون در قامت یک مربی نیز جدایی او زودتر از حد تصور و پس از 80 روز اتفاق افتاد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4b5bd5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گلر سابق بارسا در فکر بازگشت