تاریخ انتشار: 1398/07/18 10:35
کد خبر: 84866

یک دقیقه سکوت در دیدار آلمان- آرژانتین؛ماجرایی که خبرساز شد!

پیش از شروع دیدار دوستانه آلمان و آرژانتین، درحالیکه به یادبود قربانیان حمله به کنیسه‌ای در هاله یک دقیقه سکوت اعلام شده بود، سر و صدای یک تماشاچی در این یک دقیقه خبرساز شد.
یک دقیقه سکوت در دیدار آلمان- آرژانتین؛ماجرایی که خبرساز شد!

آلمان و آرژانتین دیشب در یک بازی دوستانه به مصاف هم رفتند، دیداری که در نهایت با تساوی 2-2 به پایان رسید. پیش از شروع این بازی به یادبود قربانیان یک حمله تروریستی به کنیسه‌ای در هاله یک دقیقه سکوت اعلام شد و بازیکنان دو تیم و هواداران حاضر در استادیوم به این مناسبت سکوت کردند. ولی در این یک دقیقه روی سکوها اتفاقی افتاد که به حرف و حدیثهایی دامن زد.

21

درحالیکه بازیکنان آلمان و آرژانتین در حال پشت سر گذاشتن یک دقیقه سکوت بودند یک تماشاچی روی سکوها سکوت حاکم بر ورزشگاه را بر هم زده و با صدای بلند شروع به خواندن سرود ملی آلمان کرد. بعد از چند ثانیه درحالیکه کل استادیوم در سکوت فرو رفته بود تماشاچی دیگری به او واکنش نشان داد و با صدای بلند فریاد زد:" دهنت را ببند".

با توجه به سکوت موجود در استادیوم دعوای این دو هوادار را همه کسانی که در میدان بودند از جمله بازیکنان دو تیم می‌شنیدند. لبخند سرژ گنابری از دعوای لفظی دو هوادار در این ثانیه‌ها توسط دوربین‌های تلویزیونی ثبت شد تا امروز واکنش‌هایی را در شبکه‌های اجتماعی در پی داشته باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rzegb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رونمایی از ترکیب اصلی دو تیم ملی آلمان و آرژانتین