تاریخ انتشار: 1398/07/18 12:26
کد خبر: 84853

جذب ستاره دانمارکی؛هدف بزرگ کهکشانی ها

رئال مادرید نمی خواهد برای خرید کریستن اریکسن تا تابستان سال بعدی صبر کند.
جذب ستاره دانمارکی؛هدف بزرگ کهکشانی ها

قرارداد کریستن اریکسن، هافبک 28 ساله و دانمارکی تاتنهام در تابستان سال آینده به پایان می رسد و تا به حال توافقی بین او و باشگاه تاتنهام برای تمدید قرارداد انجام نشده است؛ پس با این حساب به نظر می رسد جدایی این هافبک باکیفیت از جمع شاگردان مائوریتسیو پوچتینو قطعی باشد.

در ماه های اخیر تیم هایی چون رئال مادرید، یوونتوس و اینتر برای خرید کریستن اریکسن ابراز علاقه کرده اند و با توجه به وجود امکان انتقال آزاد در تابستان سال 2020، خواهان جذب این هافبک دانمارکی هستند، اما نشریه آ.اس امروز مدعی شد رئال مادرید قصد دارد در ماه ژانویه پیش رو و فصل نقل و انتقالات زمستانی کریستن اریکسن را جذب کرده و به اوضاع خط میانی خود سر و سامان بخشد.

رئال مادرید امسال در خط میانی دچار بحران عجیب مصدومیت شده و بازیکنانی چون لوکا مودریچ، تونی کروس، ایسکو و فده والورده در مقاطع مختلف بارها دچار آسیب دیدگی شده و دست زین الدین زیدان برای چینش ترکیب خالی گذاشته اند، به همین دلیل زیزو نمی خواهد برای جذب کریستن اریکسن تا تابستان بعدی صبر کند و به مدیران باشگاه اعلام کرده انتقال این هافبک دانمارکی یک ضرورت مهم برای نیم فصل دوم به شمار می آید.

البته خود اریکسن ترجیح می دهد تا ژوئن صبر کند و بعد از آن به  برنابئو بیاید، زیرا اینگونه احتمالا دستمزد بالاتری می گیرد و لازم نیست در انتظار توافق مالی بین دو باشگاه باشد. اما خود باشگاه رئال مادرید آگاه است که در میانه میدان مشکلاتی دارد، به عنوان مثال پیش از بازی لوانته، زیدان فقط دو هافبک به نام های تونی کروس و کاسمیرو را در اختیار داشت. پیش از مصدومیت، کروس در این فصل در 99٪ از دقایق دیدارهای رئال مادرید را بازی کرده بود و حضور وی در اردوی تیم ملی آلمان موید آن است که قرار نیست تونی کروس این هفته هم استراحت کند.

رئال مادرید در تابستان امسال تلاش زیادی برای جذب گزینه هایی چون پل پوگبا و دنی فن دبیک کرد، اما در نهایت نه منچستریونایتد و نه آژاکس اجازه جدایی بازیکنان خود را ندادند و کهکشانی ها حالا به خوبی می دانند که با پرداخت رقمی نه چندان زیاد و در حدود 30 میلیون یورو، می توانند در فصل زمستان ستاره ارزشمند تاتنهام را جذب کنند.

خود کریستن اریکسن چند روز قبل اعلام کرد در حال سپری کردن سخت ترین دوران خود در تاتنهام است. علیرغم حل شدن مشکلات با مائوریتسیو پوچتینو، هافبک دانمارکی با مدیریت باشگاه به دلیل عدم امتناع در تمدید قرارداد به چالش خورده و وی می تواند از ابتدای زمستان به طور رسمی با هر تیمی که خواست برای عقد قرارداد در تابستان مذاکره کند.

بدین ترتیب رئال مادرید برای خرید کریستن اریکسن در وضعیت خوبی قرار دارد و می تواند با جذب این هافبک 28 ساله در ماه ژانویه، از همین برنده بازار نقل و انتقالات زمستانی لقب گیرد.

1200


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2aadwg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گیگز:باور نمی کنم رئال بخواهد گرت بیل را از دست بدهد!