//
کدخبر: ۲۱۹۳۷۸ //

آخرین وضعیت مصدومیت ادین ژکو

مهاجم بوسنیایی تیم فوتبال آ اس رم تحت عمل جراحی قرار گرفت و برای مدتی از میادین دور خواهد بود.

آخرین وضعیت مصدومیت ادین ژکو
به گزارش فرتاک نیوز،

شکستگی استخوان گونه صورت ادین ژکو او را بیش از چیزی که در ابتدا تصور می‌شد، خانه‌نشین خواهد کرد.

پزشک جراح ژکو با اعتراف به اینکه جراحت ژکو بدتر شدیدتر از تخمین‌های اولیه بوده، از پیچیدگی عمل صورت گرفته روی این بازیکن بوسنیایی خبر داد.

مهاجم تیم فوتبال رم روز یکشنبه هفته گذشته در جریان تساوی یک - یک جالوروسی مقابل کالیاری در سری A طی برخوردی که از ناحیه سر با بازیکن حریف داشت، دچار این آسیب‌دیدگی شد.

پروفسور برونو پسوچی پزشک معالج ژکو درباره وضعیت این بازیکن به نشریه کوریره دلواسپورت گفت: شکستگی بدی بود، بدتر از آنچه قبلاً تصور می‌کردم. در ابتدا ما فکر می‌کردیم که شکستگی از ناحیه استخوان گونه است اما بعداً ما فهمیدیم که شکستگی در قسمت پایین استخوان ناحیه دور چشم راست بوده است. به همین دلیل ما مجبور شدیم از یک پلاک استفاده و آن را پیچ کنیم تا ثابت بماند.

پزشک معالج ژکو افزود: این تنها راهی بود که می‌شد مانع از افزایش شکستگی شد. مصدومیت ادین خیلی شدیدتر از چیزی بود که تصور می‌کردیم چون شکستگی از دو ناحیه است و به همین دلیل بهبودی‌اش هم بیشتر زمان می‌برد. در چنین شکستگی‌هایی هم فقط استفاده از یک ماسک کربن برای محافظت کافی نیست. ژکو حداقل 3 تا 4 هفته زمان لازم دارد و اگر برای برگشتن عجله کند، آسیب خواهد خورد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۹۳۷۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان