تاریخ انتشار: 1398/07/20 22:34
کد خبر: 84634

راموس صاحب رکورد بیشترین بازی ملی

سرخیو راموس با قرار گرفتن در ترکیب تیم ملی اسپانیا در بازی امشب این تیم مقابل نروژ، حالا به تنهایی صاحب رکورد بیشترین بازی ملی برای کشورش شده است.
راموس صاحب رکورد بیشترین بازی ملی

اسپانیا امشب در رقابت های مقدماتی یورو ۲۰۲۰ به مصاف نروژ خواهد رفت. اسپانیایی ها می‌توانند با پیروزی در این دیدار تا حدود زیادی صعود خود را به رقابت های یورو قطعی نمایند.

این رقابت اما حاوی یک نکته جذاب برای کاپیتان تیم ملی اسپانیا است. سرخیو راموس با قرار گرفتن در ترکیب اصلی لاروخا، حالا ۱۶۸ بازی ملی انجام داده است. او اکنون به تنهایی رکورد بیشترین بازی ملی در تاریخ فوتبال اسپانیا را به خود اختصاص داده است.

پیش از این ایکر کاسیاس، دروازه بان افسانه ای رئال مادرید و اسپانیا، موفق شده بود ۱۶۷ بازی ملی برای این کشور انجام دهد اما راموس امشب توانست از رکورد او عبور کند و به تنهایی صاحب این عنوان شود.

کاپیتان ۳۳ ساله تیم ملی اسپانیا در ۱۶۷ بازی قبلی خود برای کشورش ۱۲۵ پیروزی، ۲۲ تساوی و ۲۰ شکست کسب کرده بود. راموس همچنین تاکنون موفق شده ۲۱ گل ملی از خود به ثبت برساند. دیدار تیم های ملی نروژ و اسپانیا از ساعت ۲۲:۱۵ با قضاوت مایکل اولیور آغاز خواهد شد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jpeol

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 استقبال از راموس در مالت با سوت‌های کرکننده