تاریخ انتشار: 1398/07/20 23:49
کد خبر: 84625

تیاگو:احساس فوق العاده ای در بایرن مونیخ دارم

تیاگو، هافبک بایرن مونیخ ابراز امیدواری کرد در آینده نیز در این تیم باقی بماند.
تیاگو:احساس فوق العاده ای در بایرن مونیخ دارم

در سال 2013 و با انتصاب پپ گواردیولا به عنوان سرمربی جدید بایرن مونیخ بود که تیاگو به عنوان یکی از اولین خریدهای وی راهی آلیانس آره نا شد. حالا تیاگو از زندگی خودش و خانواده اش در مونیخ ابراز رضایت کرده و مدعی شد احساس فوق العاده ای از بازی کردن در این باشگاه دارد.

تیاگو گفت: "احساس می کنم بخشی از باشگاه بایرن مونیخ هستم من همیشه می گویم بایرن مانند خانه بزرگی است که همه با هم در زیر یک سقف زندگی می کنند، آینده قابل پیش بینی نیست و هر دو طرف باید این تصمیم را بگیرند.

اما من احساس فوق العاده ای در بایرن مونیخ دارم، خانواده ام بسیار خوشحال هستند، کیفیت زندگی در مونیخ بسیار بالا است، پس چرا در این تیم نمانم؟ من برای پیروز شدن رقابت می کنم و به همین دلیل است که بازیکن بایرن مونیخ هستم. این همان احساسی است که وقتی من برای تیم محلی نیز در کودکی به میدان می رفتم داشتم. البته ارائه بازی خوب است سرگرم کننده تر است، اما از نظر من نگاه ورزش همیشه معطوف به بهتر بودن از حریفان است، زیرا این یک مسابقه است.

بایرن یک باشگاه بزرگ با ایده های مرکزی و مهم است. به آژاکس نگاه کنید؛ آنها از زمان یوهان کرویف فرهنگ خاص خود را داشتند. بارسلونا نیز این فلسفه را با کرویف پذیرفت و هر دو باشگاه چندین دهه است که با این نگاه زندگی می کنند. بایرن نماینده یک خانواده بزرگ و بی نظیر است، و ما حدود یک دهه فلسفه خودمان که مشابه بارسلونا و آژاکس است را داریم.

ما می خواهیم بازی را با توپ را به رقیب دیکته کنیم و ما باید طبق این ایده به دنبال بازیکنان بگردیم. همچنین پیگیری یافتن بازیکن در بخش جوانان بسیار مهم است."

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36wbde

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


زمان دوری ستاره بایرن از میادین هنوز مشخص نیست!