تاریخ انتشار: 1398/07/24 18:04
کد خبر: 84242

ضربه بزرگی که به منچستریونایتد وارد خواهد شد!

دارن فلچر، هافبک اسکاتلندی و سابق منچستر یونایتد، معتقد است که غیبت پل پوگبا به شدت در بازی هفته آینده این تیم مقابل لیورپول، حس خواهد شد.

منچستر یونایتد این روزها اوضاع خوبی را تجربه نمی کند. شیاطین سرخ پس از گذشت هشت هفته از لیگ برتر در رتبه عجیب دوازدهم قرار دارند. مصدومیت های پیاپی بازیکنان این تیم نیز کار را برای اوله گنار سولسشر دشوارتر کرده است.

منچستریونایتد هفته آینده باید در یک دیدار بسیار حساس به مصاف لیورپول برود. منچستر یونایتد در این دیدار پل پوگبا، ستاره فرانسوی خود را در اختیار نخواهد داشت. دارن فلچر، هافبک سابق شیاطین سرخ، در این رابطه صحبت کرد. او گفت:" قطعا غیبت پوگبا ضربه بزرگی برای یونایتد خواهد بود. او یک رهبر برای تیم است. به نظر من عملکرد پل بیش از حد مورد نقد و بررسی قرار می گیرد و این موضوع کاملا نا عادلانه است. او از ابتدای فصل مهم ترین و تاثیر گذار ترین بازیکن باشگاه بوده است. به هر حال به نظر من نبود او در دیدار مقابل لیورپول ضربه بزرگی برای تیم خواهد بود."

فلچر در ادامه گفت:" فکر می کنم در بازی مقابل لیورپول مک تومینای و دنیل جیمز در ترکیب اصلی قرار خواهند گرفت و در جلوی آن ها نیز مارکوس رشفورد به بازی گرفته می شود. 
به نظر من رشفورد می تواند در دیدار مقابل لیورپول تعیین کننده باشد. او همیشه تمام تلاشش را می کند و با وجود انتقادات پا پس نمی کشد. 
مارکوس استعداد فوق العاده ای دارد که تنها لازم است آن ها را در زمین پیاده کند. به طور کلی به نظر من بازی روز یکشنبه می تواند نقطه عطفی برای منچستر یونایتد باشد."


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rzbzb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


منچستریونایتد ستاره تیمش را به فروش می رساند؟!