تاریخ انتشار: 1398/07/26 18:32
کد خبر: 84038

زیدان: آماده ال کلاسیکو در هر زمانی هستیم

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید تأکید کرد که هر زمانی که برای برگزاری مصاف شاگردانش با بارسلونا انتخاب شود، تیمش را برای آن آماده خواهد کرد.
زیدان: آماده ال کلاسیکو در هر زمانی هستیم

 زین‌الدین زیدان سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید در نشست خبری پیش از بازی فردا شب (شنبه) تیمش مقابل مایورکا در هفته نهم لالیگا به ماجرای تعویق زمان بازی هفته دهم تیمش مقابل بارسلونا اشاره کرد و گفت که برای او خیلی تفاوت نمی‌کند که این بازی در چه تاریخی برگزار شود.

مطابق برنامه قرار بود که ال‌کلاسیکو ۴ آبان در ورزشگاه نوکمپ برگزار شود اما این بازی به دلیل تظاهرات و وضعیت فعلی ایالت کاتالونیا به زمان دیگری موکول می‌شود که البته هنوز تاریخ دقیق آن مشخص نیست و قرار شده دو باشگاه تاریخ مورد توافق خود را به فدراسیون فوتبال اسپانیا اعلام کنند.

زیدان در نشست خبری امروز خود به خبرنگاران گفت: می‌دانم که شما خبرنگاران به این موضوع علاقمند هستید اما هر کاری که به ما بگویند انجام خواهیم داد. اگر قرار باشد ۲۶ اکتبر بازی کنیم، بازی خواهیم کرد و اگر قرار باشد در زمانی دیگری بازی کنیم هم در آن تاریخ بازی خواهیم کرد. مهمترین چیز این است که آماده باشیم. می‌دانیم که درباره این موضوع کلی بحث شکل گرفته است و این هم منطقی است اما موضوع من به عنوان سرمربی تیم این است که باید برای بازی در هر تاریخی که اعلام می‌شود آماده باشیم و خودمان را با آن تطبیق دهیم. من هم ترجیح می‌دهم در یک تاریخ خاص بازی کنیم اما نمی‌گویم که چه تاریخی. می‌دانیم که ممکن است این بازی هفتم یا هجدهم دسامبر (۱۶ یا ۲۷ آذر) برگزار شود. چیزی که من فکر می‌کنم این است که ما هر کاری که درخواست شود را انجام خواهیم داد. مانند هر فرد دیگری، من هم از خشونت خوشم نمی‌آید. علاقه‌ای ندارم که وارد این موضوع شوم (ماجرای اخیر در ایالت کاتالونیا) چون خشونت را دوست ندارم.

زیدان با اشاره به بازی تیمش مقابل رئال مایورکا که در آن تعدادی از مهره‌های کلیدی‌اش را به دلیل مصدومیت در بازی‌های ملی در اختیار ندارد، افزود: مهمترین چیز برای ما در حال حاضر، بازی فردا است و می‌دانیم که در دو هفته اخیر برای بازیکنان مصدوم‌مان چه اتفاقی رخ داده است اما با این وجود خودمان را برای ارائه یک بازی خوب مقابل مایورکا آماده می‌کنیم. می‌دانیم که حریف‌مان استحقاق جایگاهی الان در جدول قرار گرفته (رده هجدهم) را ندارد. لوکا مودریچ و گرث بیل در این بازی حضور نخواهند داشت، همینطور تونی کروس و لوکاس واسکز اما چنین اتفاقاتی همیشه برای ما رخ داده است.

تیم فوتبال رئال مادرید فردا شب (شنبه) از ساعت ۲۲:۳۰ به وقت تهران به مصاف مایورکا می‌رود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nx95g

اخبار مرتبط



آخرین اخبار




بیانیه بارسلونا درباره تعویق ال کلاسیکو؛ تاریخ پیشنهادی اعلام شد