تاریخ انتشار: 1398/07/27 22:37
کد خبر: 83899

پیروزی خارج از خانه سیتی مقابل پالاس

منچسترسیتی موفق شد در خانه کریستال پالاس با دو گل به برتری دست یابد.
پیروزی خارج از خانه سیتی مقابل پالاس

سیتیزن ها که در آخرین بازی پیش از تعطیلات مقابل واتفورد مغلوب شده بود، امشب در خانه پالاس موفق به کسب پیروزی شد تا امیدوار به درخشش رقیب همشهری خود منچستریونایتد در بازی فردا شب مقابل لیورپول باشد.

سیتی در دقایق ابتدایی صاحب بخت خوبی برای گلزنی شد اما هنسی مقابل ضربه سر گابریل ژسوس ایستادگی کرد و دروازه پالاس بسته ماند. در دقیقه 15 و روی حرکت زیبای دی بروین سیتی باز هم صاحب فرصت شد اما گابریل ژسوس نتوانست از این موقعیت استفاده کند.

در دقیقه 21 و روی حرکت گوندوغان، سیتی می توانست به گل اول دست یابد اما یک بار دیگر دروازه پالاس عکس العمل خوبی نشان داد.

اما بالاخره در اواسط نیمه اول سیتی به گل اول دست یافت. روی ارسال دقیق برناردو سیلوا، ضربه سر گابریل ژسوس بعد از برخورد به دیرک دروازه تبدیل به گل اول شد.

اما سیتی خیلی زود به گل دوم هم دست یافت. پاس فوق العاده و چیپ استرلینگ با ضربه والی داوید سیلوا از بین پاهای هنسی وارد دروازه شد و در نهایت سیتی با برتری 0-2 راهی رختکن شد.

سیتی در همان اوایل نیمه دوم خیلی زود می توانست به گل سوم هم دست یابد، اما ضربه زمینی استرلینگ از پشت محوطه به دیرک دروازه برخورد کرد. لحظاتی بعد دوباره خود استرلینگ از پشت محوطه اقدام به ضربه زدن کرد اما این بار نیز ضربه او با اختلاف کمی راهی بیرون زمین شد.

در دقیقه 67 گابریل ژسوس از درون محوطه اقدام به ضربه زدن کرد اما شوت او با مهار تماشایی هنسی همراه شد. دقایقی بعد برناردو سیلوا از گوشه محوطه اقدام به ضربه زدن کرد اما باز هم سنگربان پالاس دروازه تیمش را نجات داد.

در دقیقه 76 پالاس تا آستانه زدن گل اول پیش رفت اما ضربه سر بنتکه با مهار فوق العاده ادرسون و البته برخورد به دیرک دروازه تبدیل به گل نشد.

روی ضدحمله سیتی فرصت خوبی برای زدن گل سوم داشت اما ضربه استرلینگ در موقعیتی دشوار توسط هنسی مهار شد.

در دقیقه 80 سیتی فاصله ای تا زدن گل سوم خود نداشت اما این بار ضربه سر کوین دی بروین به دیرک دروازه پالاس برخورد کرد در لحظات پایانی ادرسون به زیبایی ضربه زاها را مهار کرد تا در نهابت سیتی با همان دو گل نیمه اول پالاس را مغلوب کند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4858nk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تمرینات آماده سازی بازیکنان منچسترسیتی + فیلم