تاریخ انتشار: 1398/07/30 23:24
کد خبر: 83465

حضور بازیکنان جوان باعث ساختن تیم خوبی می شود!

فرانک لمپارد، سرمربی جوان چلسی از عملکرد بازیکنان جوان خود رضایت دارد.
حضور بازیکنان جوان باعث ساختن تیم خوبی می شود!

چلسی در تابستان امسال قادر به خرید بازیکن جدید نبود و به همین دلیل فرانک لمپارد از تعداد زیادی از بازیکنان جوان در فصل جاری در ترکیب خود استفاده است. ستاره های جدیدی در چلسی در حال ظهور هستند و این موضوع باعث رضایت فرانک لمپارد شده است. سرمربی انگلیسی در نشست خبری پیش از بازی با آژاکس در این رابطه صحبت کرد.

فرانک لمپارد گفت: ما مسیری طولانی را برای اثبات شباهت چلسی با آکادمی آژاکس در پیش داریم، اما من فکر می کنم که عملکرد ما کوتاه مدت مایه غرور و افتخار است. ما نباید خیلی احساساتی شویم ، اما بازیکنان جوانی که در ترکیب چلسی حضور یافته اند خوشحال کننده بوده و ما احساس خوبی در باشگاه داریم.

این محصول تلاش خود بازیکنان و البته نگاه بلند مدت و قدرت تشخیص آکادمی چلسی است، اما ما در جایی قرار داریم که در حضور بازیکنان جوان سرنوشت ساز بوده و باعث ساختن تیم خوبی با گروه های بازیکنان جوان در طول سال ها می شود. ما یک راه طولانی برای انجام این کار داریم. اما در کوتاه مدت من راضی هستم و باید به کار خود ادامه دهیم تا بازیکنان جوان همچنان پیشرفت کنند.

هدف من این است که به بازیکنان اعتماد به نفس بدهم زیرا به آنها ایمان دارم. کاری که آژاکس در سال گذشته انجام داد باورنکردنی بود. من فکر می کنم شما اعتقاد من را نسبت به بازیکنانم می بینید، زیرا حتی وقتی همه می گفتند ما قادر به شرکت نقل و انتقالات نبوده و این بازیکنان تنها گزینه های من هستند، من چنین باوری نداشتم.

بازیکنان جوان خود را نشان داده اند و من به آنها اعتقاد دارم. نباید احساساتی شده و حس کنیم پایان راه فرا رسیده،  موفقیت در دراز مدت همان چیزی است که ما برای رسیدن به آن تلاش می کنیم."

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qx68j

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 تمدید قرارداد آقای‌گل با آبی‌ها