تاریخ انتشار: 1398/07/30 23:39
کد خبر: 83463

والورده:باید در خانه حریفان هم گل بزنیم

ارنستو والورده به بازیکنانش هشدار داد اسلاویاپراگ را دستکم نگیرند.
والورده:باید در خانه حریفان هم گل بزنیم

ارنستو والورده در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل اسلاویاپراگ در هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا از بازیکنان تیم آبی و اناری‌ها خواست رقیب را دستکم نگیرند.

 سرمربی تیم فوتبال بارسلونا در این باره گفت: انتظار یک بازی سخت و دشوار را داریم. آنها سال پیش سویا را حذف کردند. بازیکنان  اسلاویا با تعداد نفرات بالا حمله می‌کنند، بی نهایت می‌دونند و  با شخصیت هستند.چاره‌ای نداریم غیر از اینکه فوق العاده باشیم. از این هفته به بعد تکلیف تیم‌ها رقم می‌خورد  و به همین دلیل 3  امتیاز بازی فردا بسیار مهم است. عملکرد ضعیف ما در بازی‌های خارج از خانه اروپایی تا یک جایی واقعیت را منتقل می‌کند. باید در خانه حریفان هم گل بزنیم. احتمال دارد از مثلث مسی، سوارس و گریزمان استفاده کنیم یا حتی از دمبله یا فاتی. نیاز به یک بازی فوق العاده داریم؛  آن هم مقابل رقیبی که در فرم خوبی قرار دارد. اسلاویا تیم فوق العاده‌ای است. کافی است عملکرد عالی آنها مقابل اینتر و نمایش خوبشان مقابل دورتموند را ببینید. مطمئنا برای شکست دادن رقیب باید عرق بریزیم.اصلا نباید اسلاویا را دستکم بگیریم.

 او در پایان افزود:  اومتیتی مقابل ایبار فوق العاده بازی کرد و اخیرا  هم بسیار خوب تمرین کرد تا اینکه در اواخر جلسه تمرینی ضربه‌ای به زانویش وارد شد. ریسک نکردیم اما امیدواریم مورد خاصی نباشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ox86v

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 نام سرمربی بعدی بارسلونا لو رفت