تاریخ انتشار: 1398/07/30 23:57
کد خبر: 83461

یوونتوس برای بازار نقل و انتقالات برنامه ها دارد!

کالچومرکاتو در گزارشی مدعی شد یوونتوس به دنبال فروش چهار بازیکن خود در فصل زمستان است.
یوونتوس برای بازار نقل و انتقالات برنامه ها دارد!

با نزدیک شدن به بازار زمستانی، شایعات در مورد ورودی و خروجی های تیم های بزرگ افزایش می یابد. یوونتوس برنامه های روشنی برای بازار نقل و انتقالات ماه ژانویه دارد؛ آنها قصد دارند بازیکنانی که در اندیشه های مائوریتسیو ساری جایی ندارند را به فروش برسانند تا از این طریق در پرداخت حقوق های سالیانه خود صرفه جویی کنند و طبق ادعای کالچومرکاتو، جدایی چهار بازیکن از یوونتوس قطعی است.

نام اول در لیست بازیکنان در حال جدایی ماریو مانژوکیچ است. مهاجم کروات بیانکونری تاکنون در این فصل یک دقیقه برای تیم یوونتوس بازی نکرده است و وی آماده آغاز ماجراجویی جدید دیگری در ژانویه است. یوونتوس حدود 10 میلیون یورو برای فروش مهاجم باتجربه درخواست خواهد کرد.

علاوه بر مانژو، امره جان نیز در این لیست فروش قرار دارد، هر چند مائوریتسیو ساری هنوز در مورد جدایی این هافبک ​​به طور کامل تصمیم نگرفته است. هافبک آلمانی می خواهد نقش بیشتری در تیم داشته باشد و  به دنبال باشگاه جدید است. البته آینده امره جان به جدایی احتمالی آدریان رابیو در ژانویه به شدت وابسته است.

ماتیاس پروین و مارکوپیاتسا نیز یوونتوس را احتمالا ترک خواهند کرد. البته با توجه به اینکه آنها این فصل زمان کوتاهی بازی کرده اند، فروش این دو بازیکن دشوار خواهد بود. بنابراین گزینه قرضی محتمل ترین گزینه است، زیرا باعث می شود یوونتوس از پرداخت حقوق ماتیاس پروین و مارکوپیاتسا راحت شود.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mx6wy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیروزی یوونتوس در شب به یادماندنی رونالدو