تاریخ انتشار: 1398/08/01 18:21
کد خبر: 83379

خبری بد برای هواداران منچستریونایتد

به نظر می رسد که پل پوگبا و داوید دخیا در بازی مقابل پارتیزان بلگراد در رقابت‌های لیگ اروپا به دلیل مصدومیت غایب باشند.

پل پوگبا، ستاره فرانسوی منچستر یونایتد، از روز ۳۰ سپتامبر به دلیل مصدومیت از ناحیه انگشت پا در ترکیب تیمش حضور نداشته است اما پیش‌بینی هایی وجود داشت که او می تواند در بازی مقابل پارتیزان بلگراد منچستر یونایتد را همراهی کند اما به نظر این اتفاق غیرممکن به نظر می‌رسد.
از سوی دیگر داوید دخیا که در ترکیب تیمش در بازی حساس مقابل لیورپول حضور داشت، در تمرینات روز های گذشته شیاطین سرخ شرکت نکرده است تا حضور او نیز در بازی مقابل پارتیزان بلگراد منتفی به نظر برسد.
لوک شاو، نمانیا ماتیچ، دیگو دالوت و اکسل توانزبه دیگر غایبان منچستریونایتد طی هفته‌های اخیر بوده اند. 

درباره پوگبا اما هنوز زمان بازگشت او به میادین مشخص نیست هرچند که اوله گنار سولسشر امیدی به حضور او در رقابت صربستان و دیدار اوایل هفته آینده مقابل نوریچ ندارد. گمانه زنی ها در مورد پوگبا در تابستان گذشته به اوج خود رسیده بود و حتی خود این بازیکن نیز اعلام کرده بود که دوست دارد چالش جدیدی را تجربه کند. با این وجود رئال مادرید و سرمربی این تیم زین الدین زیدان هنوز هم یکی از علاقمندان به پوگبا به حساب می آیند. حتی طی هفته‌های اخیر پوگبا و زیدان در دبی با یکدیگر ملاقات داشته اند تا شایعات پیرامون این ستاره ۲۶ ساله بیش از پیش شنیده شود.

جسی لینگارد، هافبک انگلیسی منچستر یونایتد، اما ریکاوری خود را به خوبی پشت سر گذاشته و به نظر می‌رسد مشکلی برای دیدار مقابل پارتیزان بلگراد در لیگ اروپا نداشته باشد. آنتونی مارسیال نیز به تازگی از بند مصدومیت رهایی یافته و مشکلی برای حضور در ترکیب منچستر یونایتد ندارد.
با این همه به نظر می‌رسد که پل پوگبا و داوید دخیا دو ستاره غایب منچستریونایتد مقابل پارتیزان بلگراد باشند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4d7eaj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پوگبا دستمزدی معادل دستمزد رونالدو می خواهد!