تاریخ انتشار: 1398/08/02 01:44
کد خبر: 83336

کاندروا: جشن گرفتن پیروزی فقط امشب!/هنوز اینتر شانس صعود دارد

آنتونیو کاندروا، ستاره ایتالیایی اینتر مدعی شد این تیم بر خلاف دو بازی قبلی، مقابل دورتموند از موقعیت های خود بهره برد.
 کاندروا: جشن گرفتن پیروزی فقط امشب!/هنوز اینتر شانس صعود دارد

آنتونیو کاندروا یکی از بهترین بازیکنان اینتر در جریان پیروزی امشب آنها مقابل دورتموند و در دقایق پایانی موفق شد با یک نفوذ تماشایی، گل دوم اینتر را به ثمر رسانده و پیروزی تیمش را قطعی سازد. آنتونیو کاندروا بعد از پایان بازی مدعی شد بازیکنان اینتر فقط باید امشب را جشن گرفته و از فردا فکر بازی بعدی باشند.

آنتونیو کاندروا گفت: "ما بازیکنان اینتر شوق و اشتیاق فراوان، میل به پیشرفت و به بهبود خود و جنگیدن با هم برای تیم را داریم. ما باید مانند این ادامه دهیم زیرا در مسیر صحیحی قرار داریم. مشکل اصلی در دو بازی قبلی اینتر لیگ قهرمانان اروپا این بود که ما شانس های خود را تبدیل به گل نمی کردیم، اما امروز و در دیدار مقابل دورتموند خیلی خوب عمل کردیم.

اکنون می توانیم این پیروزی را تا نیمه شب جشن بگیریم، پس از این آخر هفته برای بازی بعدی آماده شویم. شرایط خسته کننده است، اما ما با شور و شوق و میل به پیروزی از آن عبور می کنیم.

مهمترین موضوع این است که در همه موارد متمرکز باشیم و هرگز اجازه ندهیم که سطح تمرکز تیمی کاهش یابد، زیرا وقتی این مسئله رخ دهد دچار مشکل می شویم. ما می دانیم که هنوز اینتر شانس صعود دارد."

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lz7k8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آمادگی اینتر برای تمدید قرارداد آنتونیو کاندروا را تا سال 2021