تاریخ انتشار: 1398/08/02 17:36
کد خبر: 83264

تکرار عملکرد ناامید کننده ستاره باسلونا!

عثمان دمبله ستاره فرانسوی گران قیمت بارسا در 22 دقیقه حضورش برابر اسلاویا پراگ، نمایش ضعیفی ارائه داد.

به نقل از آاس، بازگشت دمبله به ترکیب بارسا امیدوارکننده نبود. او که در بازی برابر سویا در لالیگا اخراج شده بود و به همین دلیل بازی برابر ایبار و نیز بازی پیش رو مقابل وایادولید را از دست داده، شب گذشته برابر اسلاویا پراگ از دقیقه 68 به جای آنتوان گریزمان وارد زمین شد.

دمبله در مدت زمان حضورش در زمین، 12 بار در جریان بازی قرار گرفت و شش بار توپ را از دست داد. به عبارتی او هر 216 ثانیه یک توپ را به حریف سپرد و 50 درصد حرکات او بی ثمر بودند.

مقایسه کنید با لوئیس سوارز که 90 دقیقه در زمین بود و تنها هشت توپ از دست داد و سمدو که با اولایینکا در تمام 90 دقیقه در کشمکش بود و شش بار توپ را از دست داد.

در یک صحنه و در حالی که مسی، ویدال و سوارز منتظر سانتر عثمان دمبله بودند، او ترجیح داد بازیکن مقابلش را دریبل کند و بخت مناسبی برای بارسا از دست رفت؛ به طوریکه باعث خشم لیونل مسی شد. پس از اتمام بازی مسی با چهره ای برافروخته میدان را ترک کرد و مشخصا یکی از دلایل عصبانیت او بازی ضعیف عثمان دمبله و تک روی های همیشگی او بود.

ستاره فرانسوی که به خاطر بی انضباطی هایش شهرت دارد، 145 میلیون یورو برای بارسا هزینه در پی داشته اما در سومین فصل حضورش در این تیم هنوز نتوانسته ارزش پولی که برایش پرداخت شده را نشان دهد.

ارنستو والورده سرمربی بارسا در توجیه بازی نه چندان خوب دمبله گفت:« او در یک سوم پایانی زمین بدشانس بود. انتظار من از او این بود که در شرایط دشوار بتواند راه حل مناسبی برای مشکلات تیم باشد. مثل شرایطی که امشب داشتیم.»


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pyrnd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 احتمال محرومیت وینگر بارسلونا برای ال‌کلاسیکو