تاریخ انتشار: 1398/08/02 19:26
کد خبر: 83254

اوزیل قصد جدایی از آرسنال را دارد!

پل مرسون، بازیکن سابق آرسنال، معتقد است که مسوت اوزیل در صورت ادامه نیمکت نشینی این تیم را ترک خواهد کرد.

مسوت اوزیل، هافبک آلمانی آرسنال، در فصل جدید تنها در یک بازی برای این تیم به عنوان بازیکن اصلی به میدان رفته است. این بازیکن آلمانی با وجود این که یکی از بهترین بازیکنان باشگاه آرسنال محسوب می‌شود اما نتوانسته در فصل جدید موفق عمل کند. اوزیل آخرین بار در بازی مقابل واتفورد در ترکیب اصلی توپچی‌ها قرار گرفت و پس از آن نتوانسته به عنوان بازیکن اصلی در ترکیب آرسنال قرار گیرد؛ موضوعی که به نظر می رسد ادامه آن، جدایی این ستاره آلمانی آرسنال را در پی داشته باشد.

در همین رابطه پل مرسون، بازیکن سابق آرسنال، مصاحبه ای درباره شرایط اوزیل انجام داده است. او گفت: " اوزیل در ترکیب آرسنال قرار نمی گیرد چرا که خیلی در طول مسابقه دوندگی ندارد. اگر من سرمربی آرسنال بودم قطعا او را در ترکیب تیم قرار می‌دادم و دو هافبک دونده را نیز کنارش می‌گذاشتم تا کمبود دوندگی اوزیل را جبران کند. اوزیل ویژگی هایی دارد که در کمتر بازیکنی یافت می شود و می تواند به یک باره جریان بازی را برای تیم تغییر دهد.
او هفته ای ۳۵۰ هزار پوند دستمزد دریافت می کند و از نظر من بازی نکردن اوزیل با وجود دریافت این دستمزد توسط او، یک مشکل برای آرسنال به حساب می آید.
مسوت در بازی مقابل واتفورد به میدان رفت و به نظر من نمایش خوبی را نیز از خود ارائه داد اما نمی دانم چرا پس از آن در هیچ مسابقه دیگری حاضر نشد. آرسنال اگر می‌خواهد یک بازیکن جایگزین به جای اوزیل بخرد باید در تابستان آینده او را به فروش برساند. من فکر می‌کنم خود مسوت اوزیل نیز در صورت ادامه این روند خواهان جدایی از آرسنال شود."

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4b57wd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جدایی قریب‌الوقوع از آرسنال؛اوزیل تکذیب کرد!