تاریخ انتشار: 1398/08/02 22:23
کد خبر: 83241

زوج دفاعی اینتر در رادار بارسلونا

بارسلونا می‌خواهد یک زوج جدید دفاعی آن هم از یک تیم به خدمت گیرد.
زوج دفاعی اینتر در رادار بارسلونا

و به نقل از فوتبال اسپانیا، کالچومرکاتوی ایتالیا گزارش داده که بارسلونا در ادامه تلاش های خود برای جذب مدافع میانی، زوج دفاعی میانی اینتر میلان یعنی استفان دی‌فرای و میلان اشکرینیار را زیر نظر گرفته است.

کالچومرکاتو در حالی این گزارش را منتشر کرده که در ابتدای ماه جاری میلادی خبر داده بود دو پیشنهاد بارسلونا برای جذب دی‌فرای با جواب منفی مواجه شده است.

بنابه ادعای فابریتزیو رومانو، پیشنهاد اول بارسلونا در تابستان 2018 و بعد از پایان قرارداد دی‌فرای با لاتزیو به او ارائه شده است؛ زمانی که مدافع هلندی تصمیم گرفت با قراردادی آزاد به اینترمیلان بپیوندد. با این حال، پاسخ منفی مدافع 27 ساله بارسلونا را از میدان خارج نکرد و آبی اناری ها یک بار دیگر در تابستان 2019 برای جذب او وارد عمل شدند.

ادعا شده مذاکراتی میان دو باشگاه جریان داشته و بارسلونا خود را برای ارائه پیشنهادی 50 میلیون یورویی هم آماده کرده بود. اما علیرغم دریافت چراغ سبز از ارنستو والورده، هیچ پیشنهادی به شکل رسمی به دست اینترمیلان نرسید؛ چرا که بارسایی ها از جواب منفی اینتر به چنین پیشنهادی مظمئن بودند. نکته دیگر، اهمیت دی‌فرای برای آنتونیو کونته سرمربی جدید اینترمیلان بوده است.

بارسلونا در پست دفاع میانی جرارد پیکه، ساموئل اومتیتی و کلمنت لنگلت را در اختیار دارد اما مصدومیت های تمام نشدنی اومتیتی اصلی ترین انگیزه بارسلونا برای حضور در بارسا و گشتن به دنبال مدافع میانی جدید بوده است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qx6bp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


یوونتوس در پی جذب هافبک‌های رئال مادرید و بارسلونا