تاریخ انتشار: 1398/08/02 23:35
کد خبر: 83230

احتمال روی کار آمدن ژوزه مورینیو؛بازیکنان رئال مخالفند!

روزنامه اسپانیایی آ اس مدعی شد با مطرح شدن شایعاتی درباره احتمال مربی‌گری مورینیو در رئال مادرید، بازیکنان این تیم مخالفت خود را با این احتمال اعلام کرده‌اند.
احتمال روی کار آمدن ژوزه مورینیو؛بازیکنان رئال مخالفند!

درحالیکه شایعات درباره احتمال روی کار آمدن ژوزه مورینیو به عنوان سرمربی جدید رئال مادرید و جانشینی او به جای زین‌الدین زیدان، سرمربی فعلی این تیم، مطرح بود، روزنامه اسپانیایی آ اس مدعی شد بازیکنان رئال مخالفت خود را با چنین سناریویی اعلام کرده‌اند.

مورینیوی 55ساله که از 2010 تا 2013 سکان هدایت رئال را در دست داشت از ماه دسامبر و بعد از اخراج از منچستریونایتد تا این لحظه بی‌ باشگاه است. شروع نه چندان خوب فصل توسط رئال باعث شده اخیرا شایعاتی درباره متزلزل بودن جایگاه زیدان در این تیم مطرح شده و نام مورینیو به عنوان یکی از گزینه‌های محتمل جانشینی او مطرح شود.

اما بر اساس گزارش آ اس، بازیکنان رئال و به خصوص بازیکنان ارشد و مطرح این تیم نمی‌خواهند در فصل جاری شاهد بازگشت مورینیو به برنابئو باشند.

این روزنامه می‌گوید دوران بسیار ناموفق خولن لوپتگی و سانتیاگو سولاری در فصل گذشته باعث شده رختکن رئال کمترین علاقه‌ای به تغییر مربی در میانه فصل نداشته باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4b57ad

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نصیحت مهم ژوزه مورینیو برای استقلال و استراماچونی