تاریخ انتشار: 1398/08/03 02:02
واقعاً خوب دفاع کردیم
کد خبر: 83220

سولسشایر: جو ورزشگاه رعب‌آور بود/باید گل‌های بیشتری به ثمر برسانیم

اولگنار سولسشایر از روند بازی تیمش مقابل پارتیزان بلگراد رضایت نسبی دارد.
 سولسشایر: جو ورزشگاه رعب‌آور بود/باید گل‌های بیشتری به ثمر برسانیم

اولگنار سولسشایر پس از برتری یک بر صفر تیمش در خانه پارتیزان بلگراد در هفته سوم مرحله گروهی رقابت‌های لیگ اروپا، روند تیمش را مثبت خواند.

سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد در این باره گفت: در نیمه دوم خیلی خوب درون محوطه جریمه جمع شدیم و واقعاً خوب دفاع کردیم. آنها در نیمه دوم آنقدر خوب کار کردند که باعث شدند از عقب زمین دفاع کنیم، اما من از دفاع جلوی زمین راضی نیستم. دور نگه داشتن حریفان از دروازه‌ یکی از نقاط قوت ما در این فصل بوده است، با این حال در نیمه دوم چنین چیزی را ندیدم. باید این مشکل را حل کنیم، زیرا نمی‌خواهیم تیمی باشیم که درون محوطه جریمه‌ دفاع می‌کند.

وی در ادامه افزود: فکر می‌کنم جیمی گارنر رفته به رفته بهتر شد و در نهایت خستگی‌اش طبیعی بود. برندن ویلیامز هم که ستاره میدان بود، واقعاً عالی ظاهر شد و نگرش فوق‌العاده‌ای داشت. او در نبردهای هوایی عالی نشان داد. با حضور او، ما یک مدافع چپ پیدا کرده‌ایم.

سولسشایر در مورد جو ورزشگاهی که بازی تیمش مقابل پارتیزان در آن برگزار شد، اظهار داشت: جو ورزشگاه رعب‌آور بود. بازیکنان‌ ما باید خودشان را نشان می‌دادند و کاری می‌کردند تا جمعیت آرام بگیرد.

وی در ادامه افزود: می‌دانیم که باید از پارتیزان میزبانی کنیم و تمام تلاش‌مان را به کار می‌گیریم تا با پیروزی در آن بازی، طی دو بازی آخر خیال‌مان از صعود راحت باشد. در موقعیت خیلی خوبی قرار داریم و گلی هم در این رقابت‌ها دریافت نکرده‌ایم که نشان از عملکرد خیلی خوب ما در فاز تدافعی دارد. باید گل‌های بیشتری به ثمر برسانیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3w86n5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سولسشایر آمار بهتری نسبت به کلوپ دارد