تاریخ انتشار: 1398/08/05 12:03
کد خبر: 82938

منچستریونایتد از جذب بیل منصرف شد

دیلی‌میل می‌گوید منچستریونایتد از ابراز علاقه خود برای جذب گرت بیل، ستاره ولزی رئال مادرید دست برداشته و علت این امر، مصدومیت‌های پرتعداد بیل در ماه‌های اخیر بوده است.
منچستریونایتد از جذب بیل منصرف شد

روزنامه انگلیسی دیلی‌میل گزارش داد منچستریونایتد که شایعات زیادی درباره تلاشش برای به خدمت گرفتن گرت بیل، ستاره ولزی رئال مادرید مطرح شده بود از تلاشهای خود برای جذب او دست برداشته و علت این امر، سابقه مصدومیت‌های پرتعداد بیل در برهه زمانی اخیر بوده که مدیران یونایتد را نگران کرده است.

بر اساس این گزارش، رئال مادرید مایل است در ماه ژانویه اجازه خروج گرت بیل را صادر کند و تمایل دارد از او به عنوان ابزاری برای به خدمت گرفتن پل پوگبا استفاده کند. به همین دلیل است که رئالی‌ها بیشتر دوست دارند گرت بیل را راهی منچستریونایتد کنند.

اما یونایتد که در سالهای اخیر از جذب بازیکنان پا به سن گذاشته مثل الکسیس سانچس و باستین شواین‌اشتایگر ضربه‌های زیادی خورده، حالا در مقابل این پیشنهاد رئال مادرید از خود اکراه نشان می‌دهد و با وجود تمایلی که هواداران باشگاه به حضور گرت بیل در تیم‌شان دارند قصد ندارد با رئال درباره او معامله کند.

گرت بیل در دوران حضور در رئال مادرید 21 بار مصدوم شده و به خاطر مشکلات متعددی که در ناحیه قوزک و ساق پا پیدا کرده به لقب "شیشه" مفتخر شده است. بیل در فصل جاری تنها هفت بار برای تیم زیدان بازی کرده.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3n6mmo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


زندگی شخصی «نیمار» برای او دردسرساز شد