تاریخ انتشار: 1398/08/05 23:34
کد خبر: 82879

کلوپ:لیاقت این نتیجه را داشتیم

یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول معتقد است تیمش مقابل تاتنهام لایق پیروزی بوده است.
کلوپ:لیاقت این نتیجه را داشتیم

امشب لیورپول در شرایطی که در ثانیه های ابتدایی دروازه خود را توسط هری کین باز شده دید، در نهایت موفق به جبران نتیجه و برتری 1-2 مقابل تاتنهام شد. یورگن کلوپ ضمن تمجید از عملکرد حریف، مدعی شد عملکرد لیورپول خوب بوده و این نتیجه حاصل عملکرد آنها بوده است.

یورگن کلوپ گفت: "ما پیروز شدیم و به نظرم لیاقت این نتیجه را داشتیم. من از نحوه واکنش تیم خود به دریافت گل راضی هستم و چنین انتظاری هم داشتم. دریافت گل در دقایق ابتدایی اتفاق خوبی نیست، اما می تواند خیلی از مسائل را روشن سازد. ما انتظار داشتیم تاتنهام بازی جمع و جوری ارائه داده و به شدت ما را پرس کند.

بازی فوق العاده ای بود، این یک بازی برابر تیمی واقعا قدرتمند و سازمان یافته بود و هر توپی که ما از دست می دادیم، خیلی سریع تبدیل به یک موقعیت خطرناک روی دروازه خودمان می شد. من در بین دونیمه به بازیکنانم گفتم تنها مشکل در این بازی نتیجه بوده و باقی موارد خوب بوده است. ما سعی کردیم خودمان را با شرایط بازی وفق دهیم و تاتنهام چند بار برای ما تله گذاری کرد.

در صحنه ای که تاتنهام توپ را به دیرک ما زد، آلیسون اگرچه توپ را لمس نکرد اما با تحت فشار گذاشتن حریف، عملکرد فوق العاده ای داشت و دروازه بان تاتنهام نیز واکنش های بسیار خوبی نشان داد.

معمولا نتیجه ای که در بازی حاصل می شود، حاصل عملکرد شماست. نمایش لیورپول واقعا خوب بود و من از بازی تیمم رضایت کامل داشتم. عقب افتادن از تاتنهام که متخصص ضدحمله زدن است، کار دشواری بود. من به گل اول لیورپول علاقه زیادی دارم و گل دوم نیز روی یک ضدحمله فوق العاده به ثمر رسید.

مصدومیت محمد صلاح؟ چدان جدی نیست و دوباره از ناحیه مچ پا رخ داده است. هر چه بیشتر از زمان بازی گذشت، صلاح بیشتر احساس درد داشت اما مصدومیت وی جدی نیست."

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4d6pkw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



کلوپ:معتقدم لازم نیست هر بازی  6 یا 7  گل بزنید

ادعای عجیب سرمربی لیورپول
کلوپ: خدا را شکر که هنوز هم بعضی بازی‌ها را می‌بازیم