تاریخ انتشار: 1398/08/06 19:07
کد خبر: 82794

بدشانسی ستاره ناپولی ادامه دارد!

کوین مالکویی مدافع فرانسوی ناپولی روز گذشته از ناحیه رباط صلیبی مصدوم شد و ادامه فصل را از دست داد.

در شب توقف تیم فوتبال ناپولی در خانه اسپال، یک اتفاق بد دیگر نیز برای تیم تحت هدایت کارلو آنچلوتی رخ داد و او یکی از بازیکنانش را از دست داد. در واقع بدترین سناریوی ممکن برای مصدومیت مدافع فرانسوی این تیم، کوین مالکویی اتفاق افتاد.

مالکویی 28 ساله در جریان بازی روز گذشته تیم فوتبال ناپولی مقابل اسپال که با تساوی یک بر یک خاتمه یافت، به دلیل مصدومیت مجبور به ترک میدان شد. 

مدافع فرانسوی ناپولی در این بازی که در ورزشگاه ماتزا برگزار شد، لنگان لنگان و گریان زمین بازی را ترک کرد. او پس از یک پرش، فرود بدی داشت و به نظر می‌رسید که زانویش پیچ خورده است. با این حال پس از بررسی‌های سریع کادر پزشکی و استفاده از اسپری تسکین دهنده درد، به او اجازه داده شد که به بازی ادامه دهد.

چند دقیقه بعد اما مالکویی با درد فراوان روی زمین افتاد و با کمک پزشکان میدان را ترک کرد.  صبح امروز گمانه‌زنی‌هایی درباره نوع مصدومیت او صورت گرفته بود، درست از آب درآمد.

طبق اعلام سایت باشگاه ناپولی، مالکویی نه تنها دچار پارگی رباط صلیبی شده بلکه مینیسک زانوی پای راست او نیز آسیب دیده است. او فردا زیر تیغ جراحان خواهد رفت و انتظار نمی‌رود که تا پایان فصل بتواند بار دیگر به میدان برگردد.

مالکویی چهارمین بازیکن دفاعی ناپولی است که در این فصل آسیب می‌بیند. پیش از او کارلو آنچلوتی سرمربی آبی‌پوشان شهر ناپل بازیکنانی مانند ماریو رویی، نیکلا ماکسیموویچ و السید هیسای را نیز از دست داده بود.

با این شرایط کارلتو مجبور خواهد شد فوزی غلام را به ترکیب اصلی ناپولی برگرداند، بازیکنی که در هفته‌های اول نسبت به او بی‌اعتماد بود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yzlwy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



سرمربی ایتالیایی تصمیم به ترک باشگاه ناپولی ندارد