تاریخ انتشار: 1398/08/06 23:27
کد خبر: 82767

سرمربی اینتر به قهرمانی سری آ نیاز دارد

آلوارو رکوبا، ستاره اروگوئه‌ای سابق اینتر، معتقد است در صورتی که آنتونیو کونته نتواند با اینتر به قهرمانی سری آ دست پیدا کند، عملکردش با اسپالتی هیچ تفاوتی نداشته است.
سرمربی اینتر به قهرمانی سری آ نیاز دارد

یوونتوس ابتدای هفته در خانه لچه با تساوی ۱-۱ متوقف شد. از دست دادن امتیاز توسط یوونتوس این فرصت را به اینتر می داد که با پیروزی در مقابل پارما به صدر جدول سری آ بازگردد اما این اتفاق رخ نداد و شاگردان آنتونیو کونته در سن سیرو با تساوی ۲-۲ مقابل پارما متوقف شدند. با تساوی دو تیم یوونتوس و اینتر تغییری در صدر جدول سری آ ایجاد نشد.

آلوارو رکوبا ستاره سابق و اروگوئه ای باشگاه اینتر اما معتقد است یوونتوس ترکیب به مراتب بهتری را نسبت به اینتر در اختیار دارد اما با این وجود آنتونیو کونته به شدت به قهرمانی در سری آ با اینتر نیاز دارد. او گفت: " در مقطع کنونی ترکیب اینتر با یوونتوس قابل مقایسه نیست. اینتر در حال حاضر در دو تورنمنت بسیار طاقت فرسا شرکت می کند و قطعا بازیکنان این تیم خسته خواهند شد. یوونتوس دارای ترکیبی با گستردگی زیاد است و همین موضوع می‌تواند در طول ۳۸ هفته تاثیر زیادی روی روند هر تیمی برگزار شد. برای مثال چند روز پیش الکسیس سانچز دچار مصدومیت شد و اینتر اسپوزیتو و پولیتانو را جایگزین او کرد اما قطعاً مشخص است که این دو نفر کیفیت سانچز را نخواهند داشت. با همه اینها اگر کونته نتواند با اینتر به قهرمانی سری آ برسد، از نظر عملکرد هیچ تفاوتی با لوچیانو اسپالتی نداشته است."

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vdbw6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 کونته: من مشکلی با ایکاردی ندارم/ او مزاحم کار من نیست