تاریخ انتشار: 1398/08/06 23:45
کد خبر: 82765

جدایی رونالدو از یوونتوس؛اتفاقی که قرار نیست به این زودی ها رخ دهد!

باشگاه یوونتوس قصد دارد قرارداد کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی خود را تمدید کند.
جدایی رونالدو از یوونتوس؛اتفاقی که قرار نیست به این زودی ها رخ دهد!

کریستیانو رونالدو یک سال و نیم قبل و بعد از سپری کردن نزدیک به یک دهه درخشان در رئال مادرید تصمیم گرفت از این تیم جدا شود و یوونتوس مقصد بعدی وی لقب گرفت. کریستیانو رونالدو در یک مدت عملکرد خوبی در تیم جدیدش داشته و طبق ادعای کالچومرکاتو، قرار است قرارداد این ستاره 34 ساله با یووه تمدید شود.

در هفته های اخیر اخباری در مورد احتمال جدایی زودهنگام رونالدو از یوونتوس شنیده شده و حتی خود این بازیکن نیز مدتی قبل در مصاحبه ای مدعی شد شاید خداحافظی زودهنگامی با فوتبال داشته باشد، اما به نظر می رسد این اتفاق قرار نیست به این زودی ها رخ دهد.

کریستیانو رونالدو تا سال 2021 با یوونتوس قرارداد دارد و اخیرا مذاکراتی برای تمدید قرارداد بین او و مدیریت باشگاه نیز آغاز شده است. هدف اول رونالدو در یوونتوس موفقیت و قهرمانی در لیگ قهرمانان بوده و تا این هدف محقق نشود، وی قصد جدایی از یوونتوس را نخواهد داشت. همچنین خداحافظی از فوتبال نیز فعلا در دستور کار کریستیانو رونالدو قرار ندارد و وی حداقل تا پایان قرارداد خود به بازی کردن برای یوونتوس ادامه خواهد داد. رونالدو در پایان قرارداد خود 36 ساله خواهد شد و باید دید شرایط فیزیکی و آمادگی وی در آن مقطع چگونه خواهد بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3q9vrn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیروزی یوونتوس در شب به یادماندنی رونالدو