تاریخ انتشار: 1398/08/07 11:48
کد خبر: 82722

مسئولان PSG به دنبال خرید دائمی ایکاردی

مهاجم قرضی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن با درخشش خود در بازی‌های اخیر این تیم، قهرمان فرانسه را متقاعد کرده که با او قراردادی قطعی منعقد کند.
مسئولان PSG به دنبال خرید دائمی ایکاردی

تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن از هم اکنون در فکر قطعی کردن قرارداد مهاجم آرژانتینی خود مائورو ایکاردی است.

ایکاردی تابستان امسال پس از کنار گذاشته شدن از فهرست بازیکنان آنتونیو کونته در تیم فوتبال اینتر تصمیم گرفت به صورت قرضی به پاری‌سن‌ژرمن ملحق شود و با وجود  نیمکت‌نشینی در بازی‌های ابتدایی این تیم، اخیراً خوش درخشیده و گل‌های مهمی هم برای PSG‌ به ثمر رسانده است.

با اینکه پاریسی‌ها تا پایان فصل وقت دارند تا درباره آینده ایکاردی تصمیم بگیرند، سایت توتومرکاتو نوشته است که مسئولان این باشگاه تصمیم خود را درباره این مهاجم آرژانتینی گرفته‌اند و قصد دارند قرارداد او را قطعی کنند.

طبق ادعای این سایت، قهرمان فصل گذشته لوشامپیونه در فاصله میان ماه‌های دسامبر و ژانویه مذاکرات خود را با اینتر و ایکاردی برای قطعی کردن قرارداد این بازیکن آغاز خواهد کرد تا قبل از سایر مشتریان این مهاجم آرژانتینی برای جذب او دست به کار شود.

یوونتوس در تابستان تلاش فراوانی برای خرید ایکاردی از اینتر انجام داد اما در نهایت بر سر رقم خرید او با اینتر به توافق نرسید. ایکاردی در قراردادش با پاری‌سن‌ژرمن بندی دارد که به این باشگاه فرانسوی اجازه می‌دهد با پرداخت رقمی نزدیک به 70 میلیون یورو او را به صورت قطعی از اینتر بخرد.

او با وجود حضور نداشتن در اردوی پیش فصل PSG، در 7 بازی‌اش برای این تیم 7 گل زده است. به نظر می‌رسد که روابط او با اینتر به نقطه‌ای رسیده است که نمی‌توان برای او بازگشتی به سن‌سیرو متصور بود. او اخیراً در اظهارنظری کنایه‌آمیز که احتمالاً به مذاق اینترها هم خوش نیامده است، گفت پاری‌سن‌ژرمن بهترین تیمی بوده که در آن بازی کرده و این در حالیست که تنها دو ماه از پیوستن او به این تیم می‌گذرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yzlby

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



استقلال - تراکتور تحت تاثیر حاشیه قرار نگیرد بهترین بازی می‌شود