تاریخ انتشار: 1398/08/07 23:09
کد خبر: 82659

جزئیات سفر ناگهانی ستاره رئال به لندن

گرت بیل بدون صحبت با زیدان و با اجازه مستقیم باشگاه رئال مادرید روز گذشته راهی لندن شد.
جزئیات سفر ناگهانی ستاره رئال به لندن

ستاره ولزی رئال مادرید دوشنبه و پس از تمرین با رئال بود که راهی لندن شد. باشگاه رئال مادرید دلیل این سفر ناگهانی را مشکلات شخصی بیل عنوان کرد. ستاره ولزی که از دو هفته پیش مصدوم است و قادر به همراهی رئال نیست، بدون صجبت با زیدان و با اجازه مستقیم از سران باشگاه دو روز مرخصی گرفت و به لندن رفت تا با مدیر برنامه هایش ملاقات کند.

دوربین های شبکه دپورتس کوارتو بیل را در حال ورود به دفتر جاناتان بارنت مدیر برنامه هایش شکار کردند. او 40 دقیقه آنجا حضور داشت و سپس محل را ترک گفت. گفته می شود که احتمال انتقال او به یک تیم چینی در پنجره زمستانی نقل و انتقالات، دلیل حضور او در دفتر بارنت بوده است. در واقع پس از خروج از فهرست رئال برای بازی با کلاب بروژ بود که ارتباط بین زیدان و بیل کاملا تیره و تار شد و این بازیکن معتقد است ارزش های او در رئال زیر پا گذاشته شده است.

زیدان هم امروز تایید کرد که بیل برای مرخصی خود هیچ صحبتی با وی نداشته است تا مشخص شود بین این دو در حال حاضر ارتباطی وجود ندارد.

امروز در برنامه خوگنس فاش شد که بیل را در این سفر، دنی مرفی فیزیوتراپ تیم ملی ولز که شخص معتمد وی محسوب می شود، همراهی می کرده است. گویا مصدومیت اخیر او، تورم در ناحیه عضلات ساق پای چپ است. مصدومیتی که به درخواست خود بیل گزارشی از آن از سوی تیم پزشکی رئال منتشر نشد. زیدان در واکنش به حضور فیزیوتراپ گرت بیل در کنار او ترجیح داد مساله را بزرگ نکند و گفت که از این مساله اطلاعی نداشته ولی بیل در این مورد مختار است.

اخیرا پزشک رئال مادرید نیز بیل را از بازی گلف منع کرده است در حالی که ستاره ولزی یکی از عاشقان این رشته ورزشی است و از هر فرصتی برای حضور در رویدادهای گلف استفاده می کند.

هنوز مشخص نیست که گرت بیل چه زمانی آماده مسابقات خواهد شد و اینکه او در صورت نهایی شدن انتقالش به تیم شانگهای در لیگ چین، بازهم حاضر به بازی برای رئال خواهد شد یا خیر.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kmd5q

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رابطه ای که شکرآب شد؛در رئال جدایی در راه است؟