تاریخ انتشار: 1398/08/08 23:56
کد خبر: 82519

شرایط برای ادامه حضور امری در آرسنال مهیا نیست!

به نظر می رسد روزهای حضور اونای امری روی نیمکت آرسنال رو به اتمام است.
شرایط برای ادامه حضور امری در آرسنال مهیا نیست!

آرسنال در هفته های اخیر نتایج چندان خوبی نگرفته و نشریات انگلیسی از جمله دیلی میل اخبار زیادی در مورد احتمال جدایی این سرمربی اسپانیایی از آرسنال را منتشر کرده اند. به نظر می رسد یکی از بین مکس آلگری یا ژوزه مورینیو، به زودی هدایت توپچی ها را بر عهده گیرد.

مکس آلگری بعد از سپری کردن پنج فصل درخشان در یوونتوس و فتح پنج سری آ، در پایان فصل قبل از بیانکونری جدا شده و جای خود را به مائوریتسیو ساری داد. مکس آلگری در هفته های اخیر مورد توجه تیم هایی چون منچستریونایتد و تاتنهام نیز قرار گرفته است، اما حالا آرسنال نیز به جمع مشتریان این سرمربی ایتالیایی اضافه شده و خواهان همکاری با اوست.

اما ژوزه مورینیو دیگر گزینه هدایت آرسنال به شمار می آید. سرمربی پرتغالی یک سال قبل و بعد از کسب نتایج نه چندان خوب از نیمکت منچستریونایتد جدا شده و از آن مقطع هدایت هیچ تیمی را بر عهده نگرفته است. ژوزه مورینیو در صورت پذیرش هدایت آرسنال، به اولین کسی تبدیل خواهد شد که در لیگ برتر مسئولیت فنی آرسنال، چلسی و منچستریونایتد را بر عهده داشته است. به هر حال شرایط برای ادامه حضور اونای امری در آرسنال چندان مهیا نسیت و در صورت ادامه روند نتایج ضعیف این تیم، او از این تیم اخراج خواهد شد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vdb7j

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سرمربی آرسنال به حرکت جنجالی ژاکا واکنش نشان داد