تاریخ انتشار: 1398/08/09 01:41
در شب سوپر گل های آنفلید؛
کد خبر: 82509

لیورپول 5 - 5 آرسنال؛ شام آخر اونای امری؟توپچی‌ها در پنالتی کم آوردند

آرسنال در دیداری تماشایی و جذاب در لیگ کاپ در وقت قانونی 5-5 لیورپول مقابل لیورپول متوقف شد و در نهایت مرسی سایدی ها در ضربات پنالتی پیروز شدند.

لیورپول 5 - 5 آرسنال؛ شام آخر اونای امری؟توپچی‌ها در پنالتی کم آوردند

در شبی که شاهد به ثمر رسیدن گل های فراوان و زیبایی در استادیوم آنفیلد بودیم، لیورپول به بیشتر ستاره های خود استراحت داده بود و در نهایت مقابل تیم جوان آرسنال در اوقات اضافی با نتیجه 5-5 متوقف شد و در ضربات پنالتی  این لیورپول بود که به پیروزی رسید.

اولین فرصت در دقیقه شش برای لیورپول ایجاد شد و این تیم به گل اول دست یافت. ارسال زمینی چمبرلین با قطع توپ اشتباه و گل به خودی شکودران مصطفی همراه شد و لیورپول از آرسنال پیش افتاد.

 

در ادامه آرسنال بر جریان بازی مسلط شده و در نهایت بعد از خلق یکی دو موقعیت در دقیقه 18 به گل تساوی دست یافت. در یک صحنه مشکوک به آفساید، ضربه زمینی ساکا توسط سنگربان لیورپول مهار شد اما لوکاس توریرا در ریباند موفق شد گل اول آرسنال را به ثمر برساند.

 

 

اما آرسنال حملات خود را ادامه داد و در دقیقه 26 به گل دوم هم دست یافت. روی یک حمله پردامنه، در نهایت دفع توپ اشتباه کلهر باعث شد توپ در مقابل مارتینلی قرار بگیرد و او با ضربه ای محکم به طاق دروازه موفق به گلزنی شد.

 

 

در دقیقه 30 و روی ارسال الیوت، بروستر می توانست گل تساوی لیورپول را به ثمر برساند، اما در نهایت توپ در اختیار مارتینز قرار گرفت.

اما در دقیقه 36 آرسنال به گل سوم دست یافت. روی اشتباه مدافعان لیورپول و توپربایی اوزیل، مارتینلی موفق شد ارسال زمینی و دقیق ساکا را تبدیل به گل کند.

اما این پایان کار در نیمه اول نبود و در لحظات پایانی نیمه اول، الیوت در محوطه جریمه لیورپول متوقف شد و لیورپول صاحب یک ضربه پنالتی شد. جیمز میلنر این توپ را خلاف حرکت جهت مارتینز تبدیل به گل کرد و نیمه اول پرهیجان با برتری 2-3 آرسنال به اتمام رسید.

 

اولین فرصت نیمه دوم در دقیقه 47 و برای لیورپول ایجاد شد، اما ضربه زمینی بروستر راهی به دروازه آرسنال نیافت.

اما در دقیقه 55 آرسنال به گل چهارم هم دست یافت. پاس به عقب اشتباه جیمز میلنر با پیگیری میاتلند نایلز همراه شد و در نهایت خود او پاس تماشایی اوزیل را در دهانه دروازه تبدیل به گل کرد.

 

اما در دقیقه 58 اختلاف دوباره به حداقل رسید. چمبرلین پشت محوطه صاحب موقعیت شد و با یک ضربه تماشایی و غیرقابل مهار موفق به زدن گل سوم لیورپول شد.

اما این پایان کار نبود و لیورپول در دقیقه 62 به گل مساوی هم دست یافت. دیوک اوریگی پشت به دروازه صاحب فرصت شد و با یک چرخش زیبا و ضربه ای دقیق گل تساوی را به ثمر رساند.

دقایقی بعد و روی پاس خوب هکتور بیرین، مارتینلی بهترین فرصت را برای هت تریک داشت، اما ضربه ضعیف او از بالای دروازه به بیرون رفت.

اما در دقیقه 71 پاسخ سوپرگل چمبرلین داده شد. جو دیوک پشت محوطه صاحب موقعیت شد و با یک ضربه فوق العاده از فاصله ای دور گل پنجم آرسنال را به ثمر رساند.

در ادامه لیورپول تلاش زیادی برای زدن گل تساوی داشت و اوقات اضافی به گل تساوی رسید. ارسال ویلیامز با ضربه آکروباتیک و تماشایی اوریگی همراه بود و لیورپول به گل پنجم هم دست یافت و بازی به ضربات پنالتی کشیده شد.

 

ضربات پنالتی:

آرسنال: هکتور بیرین- گل شد

لیورپول: جیمز میلنر- گل شد

آرسنال: متئو گوندوزی- گل شد

لیورپول: آدام لالانا- گل شد

آرسنال: گابریل مارتینلی- گل شد

لیورپول: بورستر- گل شد

آرسنال: دنی سبایوس- از دست رفت

لیورپول: اوریگی- گل شد

آرسنال: مایتلند نایلز- گل شد

لیورپول: جونز- گل شد


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3g9y9n

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لیورپول 3 - 1 آرسنال؛ لیورپول با فرعون می تازد؛

نبرد تماشایی کلوپ-امری برای تثبیت صدرنشینی
تقابل تیم های اول و دوم لیگ برتر جزیره در جهنم آنفیلد