تاریخ انتشار: 1398/08/09 10:18
کد خبر: 82477

احتمال بایکوت کردن لیگ کاپ توسط کلوپ

یورگن کلوپ بعد از پیروزی دراماتیک لیورپول بر آرسنال در جام اتحادیه تهدید کرد که اگر در مرحله بعدی این رقابتها زمان مناسبی برای بازی تیمش تعیین نشود ممکن است لیگ کاپ را بایکوت کند.
احتمال بایکوت کردن لیگ کاپ توسط کلوپ

بعد از پیروزی دراماتیک لیورپول مقابل آرسنال که دیشب در مرحله یک‌هشتم نهایی جام اتحادیه انگلیس اتفاق افتاد، در بازی‌ای که در وقتهای قانونی با تساوی پرگل 5-5 به پایان رسید و لیورپولی‌ها در ضربات پنالتی موفق شدند حریف‌شان را 5-4 شکست داده و به مرحله بعدی یعنی یک‌چهارم نهایی صعود کنند، سرمربی لیورپول که از زمان برگزاری این دیدار ناراحت بود تهدید کرد که اگر بازی بعدی تیمش در تاریخ مناسبی برگزار نشود جام اتحادیه را بایکوت خواهد کرد.

این در حالی است که مسئولان برگزاری جام اتحادیه قصد دارند مرحله یک‌چهارم نهایی را در هفته‌ای برگزار کنند که از روز 16 دسامبر آغاز می‌شود و اگر این اتفاق بیفتد لیورپول به صورت خود به خود قادر به شرکت در این مرحله نخواهد بود چرا که مرسی‌سایدی‌ها در آن تاریخ برای شرکت در جام باشگاه‌های جهان در قطر حضور خواهند داشت و باید روز 18 دسامبر در نیمه‌نهایی آن رقابتها شرکت کنند.

در چنین شرایطی معمولا یک تاریخ دیگر برای لیورپول تعیین خواهد شد اما با توجه به اینکه شاگردان کلوپ در لیگ برتر و چمپیونزلیگ هم دیدارهای فشرده‌ای دارند یورگن کلوپ بر این عقید است که تیمش دست‌کم تا شروع سال 2020 میلادی قادر به شرکت در جام اتحادیه نیست.

کلوپ در این باره گفت:" اگر آنها وقت مناسبی پیدا نکنند، یعنی مثلا از ما نخواهند شب کریسمس ساعت سه صبح بازی کنیم، ما در آن بازی شرکت نخواهیم کرد. اگر تاریخ مناسبی پیدا نکنند و ما نتوانیم در مرحله بعدی این رقابتها بازی کنیم، حریف ما هر تیمی که باشد صعود می‌کند یا ممکن است آرسنال به جای ما در آن بازی شرکت کند".

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2avjmg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کلوپ:لیاقت این نتیجه را داشتیم

ادعای عجیب سرمربی لیورپول
کلوپ: خدا را شکر که هنوز هم بعضی بازی‌ها را می‌بازیم