تاریخ انتشار: 1398/08/09 10:39
کد خبر: 82474

بازی دیوانه کننده ای بود؛به بازیکنانم افتخار می‌کنم!

سرمربی اسپانیایی آرسنال با وجود شکست برابر لیورپول از عملکرد شاگردانش راضی است و به ستایش از اوزیل پرداخت.
بازی دیوانه کننده ای بود؛به بازیکنانم افتخار می‌کنم!

دیدار آرسنال و لیورپول در جام حذفی انگلیس بسیار جذاب و پر گل بود.این دیدار با تساوی 5 بر 5 به پایان رسید و در ضربات پنالتی این لیورپول بود که در آنفیلد توانست به پیروزی برسد.

اونای امری از عملکرد شاگردانش راضی است هر چند که از نتیجه راضی نیست. سرمربی آرسنال بعد از بازی گفت: بازی دیوانه کننده ای بود و به بازیکنانم افتخار می‌کنم. در نیمه نخست بسیار خوب بودیم و تا آستانه پیروزی پیش رفتیم تا اینکه اوریگی گل تساوی را زد و در نهایت در ضربات پنالتی تن به شکست دادیم.

او ادامه داد: طبیعی است که از این شکست ناراحت باشیم. ما شایستگی بیشتر از این را داریم. این بازی نکات مثبت زیادی داشت. از نظر دفاعی نباید دو تیم از عملکرد خود راضی باشند. تماشاگران و هواداران دو تیم یک بازی جذاب را دیدند و 90 دقیقه لذت بردند. از عملکرد خود راضی هستیم اما از نتیجه نه.

امری درباره بازگشت اوزیل گفت: اوزیل بازگشت خوبی داشت. او به ما در این دیدار کمک کرد و تعویض شدن او هم برنامه ریزی شده بود و پیش از این درباره آن صحبت کرده بودیم.

سرمربی آرسنال درباره درگیری گرانیت ژاکا با هواداران تیمش اینگونه پاسخ داد: الان نمی‌توانم توضیح دهم که بعد از دیدار شنبه چگونه بازی خواهیم گرفت. باید گام به گام پیش رفت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27zr56

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شرایط برای ادامه حضور امری در آرسنال مهیا نیست!