تاریخ انتشار: 1398/08/09 11:51
کد خبر: 82464

گلر آلمانی نشان لیاقت دریافت کرد

مانوئل نویر، دروازه‌بان بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان از رئیس ایالت نورد راین وستفالیا در این کشور نشان لیاقت رسمی دریافت کرد.
گلر آلمانی نشان لیاقت دریافت کرد

مانوئل نویر، دروازه‌بان تیم ملی آلمان و باشگاه بایرن مونیخ با حضور در دفتر صدارت ایالت نورد راین وستفالیا در شهر دوسلدورف از دست آرمین لاشت، رئیس این ایالت آلمان نشان لیاقت دریافت کرد. این نشان لیاقت به دلیل آنچه تهد اجتماعی خارق‌العاده نویر خوانده شده به او اهدا شده است.

رئیس ایالت وستفالیا در مراسم اهدای این نشان به مانوئل نویر در سخنانی گفت:" مانوئل نویر در زمین فوتبال یک قهرمان است. او برای میلیونها نفر الگو است و سرمشقی است که جوانها به او نگاه می‌کنند. این کیفیتی است که از استادیومهای فوتبال به مراتب فراتر می‌رود".

نویر بعد از دریافت نشان لیاقت خود در سخنانی گفت:" وقتی خبر این افتخار را شنیدم شگفت‌زده شدم. این نشان واقعا خاص و باارزش است و من از دریافت آن واقعا خوشحالم".

مانوئل نویر که خودش اهل ایالت وستفالیا است در این ایالت از چندین پروژه اجتماعی حمایت می‌کند. او در سال 2010 بنیاد کودکان مانوئل نویر را تاسیس کرده که به حمایت از کودکان محروم از نظر اجتماعی و جوانان این ایالت می‌پردازد. از این گذشته بنیاد نویر در ساعات بعد از مدرسه به کودکان کمک کرده و برنامه‌های آموزشی و فعالیت‌های ورزشی ترتیب می‌دهد.

نویر در ادامه صحبتهایش گفت:" من دوست  دارم به کودکان محروم جامعه‌مان کمک کنم. دلم می‌خواهم در ایالت خودم کمک کنم تا وظیفه اجتماعی‌ام را به زادگاهم ادا کرده باشم. ولی قهرمان‌های واقعی کسانی هستند که در بنیاد مانوئل نویر زحمت می‌کشند".

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4p8q6r

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نویر فعلا به خداحافظی فکر نمی کند