تاریخ انتشار: 1398/08/09 12:27
کد خبر: 82460

بایرن مونیخ در فکر تعویض نیکو کوواچ

اشپورت1 می‌گوید بایرن مونیخ از عملکرد نیکو کوواچ سرمربی این تیم راضی نیست و برای جانشینی او مائوریسیو پوچتینو سرمربی تاتنهام را در نظر دارد.
بایرن مونیخ در فکر تعویض نیکو کوواچ

رسانه آلمانی اشپورت1 مدعی شد بایرن مونیخ که از شرایط فعلی این باشگاه و عملکرد نیکو کوواچ، سرمربی‌اش ناراضی است برای جانشینی او مائوریسیو پوچتینو سرمربی آرژانتینی تاتنهام را در نظر دارد.

جالب اینجا است که هم کوواچ و هم پوچتینو در تیمهای خود تحت فشار قرار دارند و هواداران دو تیم از نتایج تیم‌هایشان در فصل جاری و عملکرد این دو مربی ناراضی هستند. اشپورت1 در گزارش خود مدعی شد که حسن صالح حمیدزیچ مدیر ورزشی باشگاه بایرن مونیخ شماره تلفن پوچتینو را در اختیار دارد و اشتیاق زیادی به انتقال این مربی آرژانتینی به مونیخ دارد.

تاتنهام که در سه فصل اخیر با هدایت پوچتینو قادر به فتح لیگ نشده این روزها وضعیت خوب ندارد. یکی از مهمترین ناراحتی‌های هواداران تاتنهام از پوچتینو به شکست 7-2 این تیم مقابل بایرن مونیخ در فصل جاری چمپیونزلیگ برمی‌گردد. اسپرز در حال حاضر در رتبه یازدهم جدول لیگ برتر قرار دارد.

بایرن مونیخ با اینکه نسبت به تاتنهام در بوندس‌لیگا وضعیت به مراتب بهتری دارد ولی هواداران معتقدند تیم‌شان مثل سابق با اقتدار به مصاف حریفانش نمی‌رود. شاگردان کوواچ در حال حاضر پشت سر مونشن‌گلادباخ در رتبه دوم جدول بوندس‌لیگا هستند ولی از 9 بازی اخیر خود تنها موفق به کسب 5 پیروزی شده‌اند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2logye

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


انتقاد نیکو کوواچ از شاگردانش