تاریخ انتشار: 1398/08/10 14:45
کد خبر: 82332

رقابت منچستریونایتد و بارسلونا برای جذب ستاره اینتر

روزنامه موندو دپورتیوو مدعی شد که بارسلونا برای جذب لائوتارو مارتینز مهاجم اینتر باید با منچستریونایتد رقابت کند.

درحالیکه روزنامه‌های نزدیک به بارسلونا اخیرا از تلاش این تیم برای جذب لائوتارو مارتینز، مهاجم آرژانتینی اینتر خبر داده بودند حالا موندو دپورتیوو روزنامه کاتالان شهر بارسلونا مدعی شد که لائوتارو مورد توجه یک باشگاه دیگر هم قرار دارد و بارسا برای جذب او با رقیب سرسختی مواجه است.

این رقیب سرسخت به ادعای موندو باشگاه انگلیسی منچستریونایتد است. لائوتارو مارتینز در فصل جاری سری آ برای اینتر 13 بازی انجام داده و موفق شده 7 گل به ثمر برساند و دو پاس گل بدهد. رسانه‌های اسپانیایی مدعی بودند که بارسا علاقه زیادی به لائوتارو دارد و اگر بتواند در ماه ژانویه او را به نوکمپ منتقل کند برای این انتقال دست به هر کاری که لازم باشد خواهد زد.

اما به ادعای موندو دپورتیوو منچستریونایتد هم که به  خاطر از دست دادن دو ستاره خود لوکاکو و الکسیس سانچس در خط حمله با مشکلات زیادی مواجه است، عزم خود را برای جذب این ستاره آرژانتینی جزم کرده و برای جذب او در ماه ژانویه با مدیران این باشگاه ایتالیایی صحبتهایی انجام داده.

بر اساس این گزارش اما اینتر تمایلی به از دست دادن مارتینز ندارد و قیمت او را 111 میلیون یورو اعلام کرده است. این رقم معادل چهار برابر هزینه‌ای است که اینتر در تابستان گذشته برای خرید لائوتارو از باشگاه آرژانتینی ریسینگ کرده بود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3e7jjv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بارسلونا در فکر جذب بازیکن جدید