تاریخ انتشار: 1398/08/10 16:11
کد خبر: 82321

بارسلونا قصد فروش ستاره خود را ندارد

بارسلونا قصد ندارد ایوان راکیتیچ را به یکی از حریفان مستقیم خود برای قهرمانی لالیگا واگذار کند.

به نقل از موندودپورتیوو، ایوان راکیتیچ، هافبک 31 ساله بارسلونا، فصل گذشته یکی از بازیکنان اصلی و بی جانشین ارنستو والورده به حساب می آمد. امسال اما شرایط برای این هافبک کروات تغییر کرده و سرمربی بارسلونا چندان علاقه ای به استفاده از او نشان نداده است.

والورده در فصل جدید فرانکی دی‌یونگ را جانشین راکیتیچ در ترکیب اصلی کرده است. او همچنین اولویت چندم والورده پس از بوسکتس و آرتور ملو به حساب می آید و خیلی ها معتقد هستند که راکیتیچ در زمستان پیش رو بلوگرانا را ترک خواهد کرد. 

پیشنهادات زیادی هم برای راکیتیچ به بارسا رسیده است. در فرانسه پی اس جی جدی ترین خواهان اوست. در ایتالیا اینتر اصرار به جذب ستاره کروات دارد و در انگلیس هم منچستریونایتد را بزرگترین خواهان او می دانند.

در این بین چند روز پیش خبری منتشر شد مبنی بر علاقه اتلتیکو مادرید برای جذب راکیتیچ و گویا گفت و گو هایی نیز در این زمینه انجام شده بود که با مخالفت بارسلونا پرونده بسته شد. سران بارسلونا بر این اعتقادند که تقویت اتلتیکو از طریق انتقال راکیتیچ اتفاق مثبتی نخواهد بود و ستاره کروات را تنها به تیمی در خارج از اسپانیا واگذار خواهند کرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xlddq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



بارسلونا راه خیانت را به روی ستاره کرواتش بست