تاریخ انتشار: 1398/08/11 16:49
کد خبر: 82204

مربی سابق پدیده برزیلی: رئال مادرید رودریگو را مفت خرید!

رودریگو گوئس سال گذشته بود که با رقمی نزدیک به 45 میلیون یورو از سانتوس به رئال مادرید پیوست.

رودریگو سپس به صورت قرضی برای سانتوس بازی کرد و از ابتدای تابستان امسال به اردوی رئال اضافه شد. ابتدا قرار بود رودریگو برای تیم دوم رئال به میدان برود و او دو بازی هم برای کاستیا انجام داد ولی وقتی به او در بازی با اوساسونا فرصت بازی در تیم اول رئال رسید به قدری خوش درخشید که ثابت کرد حق او حضور در تیم اول است. رودریگو در اولین تماس با توپ توانست به اوساسونا گل بزند.

او در دو بازی اخیر رئال از ابتدا در ترکیب ثابت بود و چهارشنبه شب توانست یکی از 5 گل تیمش را نیز به لگانس بزند.

الانو مربی سانتوس که در 17 سالگی به رودریگو در تیم اول این باشگاه میدان داد، در مورد او می گوید:« دروغ نیست اگر بگویم که رودریگو نمایش های تحسین بر انگیز برای رئال و هوادارانش ارائه داده است. از نحوه مراقبت زیدان از رودریگو بسیار خوشم می آید. زیدان هم به او اهمیت می دهد و هم قصد ندارد در موردش تعجیل به خرج دهد چون رودریگو هنوز یک بچه است. اگر به همین روند ادامه دهد بسیار بهتر از اینها نیز خواهد شد.»

الانو ادامه داد:« معتقدم رئال رودریگو را مفت خرید و آینده این را نشان خواهد داد. او کمی خجالتی است ولی در زمین برای تیمش همه توانش را می گذارد. رودریگو حد و مرزی ندارد و  بدون شک می تواند در رئال تاریخ سازی کند. البته الان برای اینکه آینده او را پیش بینی کنیم خیلی زود است و باید قدم به قدم پیش رفت و او را از زیر فشار سنگین توقعات به دور نگاه داشت. هرچقدر رئال خوب نتیجه بگیرد، به سود رودریگو نیز خواهد شد. او در یک شرایط مطلوب بهترین بازدهی را خواهد داشت و معتقدم زیدان چنین شرایطی را برای او و رئال ایجاد خواهد کرد.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39nja7

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 نیمار هنوز تاوان اشتباهش را می‌دهد

 اعتراف سرمربی پرتغال به قدرت تیم ملی ایران
سانتوس: به کی‌روش و ایران تبریک می‌گویم