تاریخ انتشار: 1398/08/12 00:05
کد خبر: 82161

کونته: گل به خودی دی فرای می توانست ما را نابود کند

آنتونیو کونته، سرمربی ایتالیایی اینتر از عملکرد تیمش مقابل بولونیا ابراز رضایت کرد.
کونته: گل به خودی دی فرای می توانست ما را نابود کند

اینتر امشب در دیداری دشوار و در با دو گل دقایق پایانی روملو لوکاکو موفق به غلبه بر بولونیا و حضور موقت در صدر جدول سری آ شد. آنتونیو کونته ابراز امیدواری کرد بتواند اینتر را نیز مانند یوونتوس و چلسی در گذشته به روزهای درخشان خود بازگرداند.

آنتونیو کونته گفت: "واکنش بسیار خوبی نشان دادیم. گل به خودی دی فرای می توانست ما را نابود کند اما در عوض بازیکنانم قدرت درونی زیادی خود جنگیدن و تغییر شرایط نشان دادند.

این یک نشانه عالی است، زیرا قضاوت روزهای خوب بسیار آسان است. تیمی که به مشکلات واکنش نشان داده و آن را به پیروزی تبدیل می کند که این نشانه بزرگی است. ما باید روی خودمان تمرکز کرده و به نتایج دیگر تیم ها فکر نکنیم. ما باید در بهبود عملکرد خودمان تلاش کردع و این علائم را بیش از همه برای هواداران اینتر ارسال کنیم.

حالا ما به میلان باز می گردیم، می خوابیم و فردا صبح شروع به طی روند آماده سازی برای دیدار با دورتموند می شویم و من امیدوارم بعد از آن دیدار حسرتی در دل ما نماند. من می دانستم هدایت اینتر بسیاری جهات برای من یک چالش بسیار دشوار است. من به کارهای سخت علاقه دارم و همانطور که تاریخی گواهی می دهد، من همیشه در باشگاه های بزرگ در لحظات دشوارشان مربیگری کرده و با سخت کوشی آنها را به جایی که سزاوارش بوده بازگردانده ام. من این کار را در یوونتوس و چلسی انجام دادم و امیدوارم با تلاش فراوان در اینتر هم بتوانم آن را تکرار کنم."


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4m5rvj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کونته: کم‌کم دارم نگران تیمم می‌شوم