تاریخ انتشار: 1398/08/12 21:45
کد خبر: 82062

به دنبال کردن نتایج یوونتوس علاقه ای ندارم!

روملو لوکاکو، ستاره بلژیکی اینتر از شروع درخشان خود در ترکیب این تیم رضایت دارد.
به دنبال کردن نتایج یوونتوس علاقه ای ندارم!

اینتر دیشب در دیداری دشوار و در حالیکه تا دقایق پایانی از حریف خود بولونیا عقب بود، در نهایت با درخشش و دبل روملو لوکاکو موفق به کسب سه امتیاز حساس مقابل این تیم شد. ستاره جدید و بلژیکی اینتر در یازده بازی اول خود برای نراتزوری موفق به زدن نه گل شده و از این حیث با رکورد 22 سال قبل رونالدوی برزیلی در رقم زدن بهترین شروع در اینتر برابری کرده است. روملو لوکاکو در مورد برتری مقابل بولونیا و البته رکورد خود در ترکیب اینتر صحبت کرد.

روملو لوکاکو گفت: "پنالتی مهمی به ثمر رساندم و ما با همین ضربه موفق به کسب پیروزی و سه امتیاز مقابل بولونیا شدیم. بولونیا در دیدار مقابل ما بسیار قوی و با حرارت بالایی بازی می کرد و عملکرد آنها من را تحت تاثیر قرار داده بود، اما ما با ذهنیتی قوی وارد میدان شدیم و در نهایت خوشحالم که توانستیم پیروز شویم.

من خوشحالم که چنین شروع خوبی را در اینتر تجربه کرده ام ، اما من 26 ساله هستم و باید به همراه کل تیم در هر روز رشد و پیشرفت کنیم. من به دنبال کردن نتایج یوونتوس علاقه ای ندارم. آنچه برای من مهم بوده پیروزی اینتر در بازی های خود است. ما برابر بولونیا برنده شدیم و همین مهم است. "

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3n6vbx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 اینتر 1 - 2 یوونتوس/ بانوی پیر باز هم در سن سیرو پیروز شد