تاریخ انتشار: 1398/08/13 02:06
کد خبر: 82044

رسمی؛ نیکو کوواچ از بایرن مونیخ اخراج شد

باشگاه بایرن مونیخ اعلام کرد نیکو کوواچ، سرمربی کروات از این تیم اخراج شده است.
رسمی؛ نیکو کوواچ از بایرن مونیخ اخراج شد

شکست سنگین 1-5 این هفته بایرن مونیخ مقابل فرانکفورت در نهایت تبعات سنگینی برای سرمربی جوان بایرن مونیخ داشت و در نهایت دوران همکاری وی با بایرن مونیخ به اتمام رسید. طبق اعلام بایرن مونیخ، هانس فیلیک به صورت موقت هدایت بایرن مونیخ را بر عهده خواهد داشت.

نشریه بیلد مدعی شد تصمیمات امشب به سرعت و ناگهانی گرفته شده و در نهایت مدیران بایرن مونیخ به این نتیجه رسیده اند که بهتر است با نیکو کوواچ قطع همکاری کنند. باشگاه بایرن مونیخ نیز بالاخره این خبر را تایید کرد و دوران حضور نیکو کوواچ بعد از حدود یک سال و نیم در این باشگاه پرافتخار آلمانی تمام شد.

امروز اخباری در مورد علاقه بایرن مونیخ به همکاری با مکس آلگری، سرمربی ایتالیایی و سابق یوونتوس شنیده شده است. آلگری که روزهای درخشانی را در سری آ سپری کرده و با این تیم موفق به فتح پنج عنوان اسکودتو شده بود، در حال حاضر بیکار است و می تواند به پیشنهاد باواریایی ها پاسخ مثبت دهد.

اخراج احتمالی نیکو کوواچ در شرایطی صورت گرفت که این تیم در لیگ قهرمانان در گروه خود صدرنشین بوده و در بوندسلیگا نیز چهار امتیاز با صدر جدول فاصله دارد. بایرن این هفته در لیگ قهرمانان به مصاف المپیاکوس خواهد رفت.

نیکو کوواچ بعد از جدایی از بایرن مونیخ گفت: من فکر می کنم در حال حاضر این تصمیم صحیحی برای باشگاه بود. نتایج و سبک بازی ما در آخرین بازی باعث شد من این تصمیم را بگیرم. من و برادرم رابرت از بایرن مونیخ تشکر می کنیم. در این مدت تیم ما قهرمانی لیگ، جام حذفی و سوپرکاپ را بدست آورده است. دوران خوبی بود، من بهترین آرزو را برای باشگاه و تیم دارم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wlbm5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کوواچ در مسیر جدایی؟