تاریخ انتشار: 1398/08/13 23:51
کد خبر: 81943

جدی ترین گزینه برای هدایت بارسلونا

مارسلو گایاردو، سرمربی موفق ریورپلاته جدی ترین گزینه هدایت بارسلونا به شمار می آید.
جدی ترین گزینه برای هدایت بارسلونا

شرایط برای ارنستو والورده روی نیمکت بارسلونا چندان مساعد نیست و هر هفته شایعاتی در مورد آینده این سرمربی اسپانیایی مطرح می شود. شکست ابتدای هفته مقابل لوانته دوباره شایعات را در مورد آینده او افزایش داده است. والورده روی نیمکت بارسلونا بدترین شروع لالیگایی 16 سال اخیر را تجربه کرده و علیرغم قرار گرفتن در صدر جدول گروه مرگ در لیگ قهرمانان، این تیم در هر سه دیدار اول خود نمایش های چندان خوبی ارائه نداده است.

امروز نشریه ال چیرینگیتو در گزارشی مدعی شد در صورت برکناری ارنستو والورده، مارسلو گایاردو جدی ترین گزینه جانشینی وی خواهد بود. این سرمربی در پنج سال اخیر روی نیمکت ریورپلاته موفق به کسب ده جام شده است که شامل هفت جام بین المللی و سه عنوان داخلی بوده است.

عملکرد مارسلو گایاردو در ریورپلاته به قدری خوب بوده که برخی تاریخ این باشگاه را به بعد و قبل از دوران حضور او تقسیم می کنند. ریورپلاته زیر نظر مارسلو گایاردو نمایش های درخشانی ارائه داده و فوتبال زیبایی بازی می کند. این سرمربی 43 ساله چندی قبل در بین نامزدهای بهترین سرمربی سال فیفا نیز قرار گرفت و پپ گواردیولا نیز از وی به عنوان یک سرمربی بزرگ تمجید کرد. البته هنوز مشخص نیست آینده ارنستو والورده چگونه رقم خواهد خورد، اما به نظر می رسد در صورت استمرار ناکامی های وی در هفته آینده، مارسلو گایاردو مهم ترین گزینه برای قرارگرفتن روی نیمکت بارسلونا باشد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vda7j

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سرمربی بارسا: نگران اخراج نیستم