تاریخ انتشار: 1398/08/14 00:24
کد خبر: 81936

پیکه علاقه مند به بهم ریختن رختکن PSG

جرارد پیکه علاقه دارد شرایط رختکن پاری سن ژرمن را ملتهب بسازد.
پیکه علاقه مند به بهم ریختن رختکن PSG

در تابستان امسال باشگاه بارسلونا تلاش زیادی برای بازگشت دوباره نیمار، ستاره 27 ساله و سابق خود کرد و در اواخر بازار نقل و انتقالات به نظر می رسید این انتقال نهایی شده باشد، اما در نهایت بارسلونا و پاری سن ژرمن از نظر مالی به توافق نرسیدند و نیمار در فرانسه ماندنی شد.

اما نشریه برزیلی گلوبه اسپورته مدعی شد حالا جرارد پیکه سعی دارد شرایط را در رختکن باشگاه پاری سن ژرمن بهم بریزد. این مدافع اسپانیایی چندی قبل در مصاحبه ای مدعی شد بارسلونا تمام تلاش خود را برای بازگشت نیمار انجام داده و حتی بازیکنان بارسا از جمله خود وی حاضر شدند مبلغی از دستمزد خود را کاهش دهند تا این باشگاه از نظر مالی قادر به قانع کردن پاری سن ژرمن و فراهم کردن زمینه بازگشت نیمار باشد.

گلوبه اسپورته در ادامه اذعان داشت که جرارد پیکه می داند که پاری سن ژرمن با توجه به نتایج خوبی که گرفته، به در یک شانزدهم لیگ قهرمانان اروپا صعود خواهد کرد و ممکن است بارسلونا در مراحل بعدی حریف تیم پاریسی در این رقابت ها باشد.

در واقع جرارد پیکه علاقه ای به پایان دادن به بحث انتقال نیمار به بارسلونا ندارد و اینگونه می خواهد نشان دهد که ستاره برزیلی همچنان دل در گروی باشگاه سابق خود دارد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2loqz7

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


افشاگری جالب نیمار در تقلید از رونالدو!