تاریخ انتشار: 1398/08/16 12:37
کد خبر: 81653

سیمئونه: اینکه بخواهم یک بازیکن را مقصر بدانم،منصفانه نیست!

دیگو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو مادرید بعد از شکست 2-1 تیمش مقابل بایر لورکوزن گفت مسئولیت شکست را به عهده می‌گیرد ولی بازیکنانش باید بدانند که به عمل نیاز دارند و نه حرف.
سیمئونه: اینکه بخواهم یک بازیکن را مقصر بدانم،منصفانه نیست!

اتلتیکو مادرید دیشب در لیگ قهرمانان اروپا در خانه بایر لورکوزن به مصاف این تیم آلمانی رفت و در نهایت با نتیجه 2-1 شکست خورد. دیگو سیمئونه سرمربی اتلتیکو در پایان بازی گفت مسئولیت شکست را به عهده می‌گیرد ولی از تیمش خواست که واکنش پرقدرتی به این شکست نشان بدهند و بدانند که اتلتیکو به عمل آنها نیاز دارد و نه حرف.

اتلتیکو که دیشب فرصت این را داشت که صعود خود به مرحله یک‌هشتم نهایی چمپیونزلیگ را قطعی کند به لطف گل به خودی توماس پارتی و گلی که کوین فولاند در دقیقه 55 وارد دروازه‌اش کرد از حریف 2-0 عقب افتاد و با وجود گل آلوارو موراتا در دقیقه 90+4 در نهایت با نتیجه 2-1 شکست خورد تا با هفت امتیاز از چهار بازی، پشت سر یوونتوس در رتبه دوم جدول گروه D رقابتها قرار بگیرد.

اتلتیکو حالا سه بازی پیاپی در لالیگا و لیگ قهرمانان را بدون پیروزی پشت سر گذاشته. با اینکه کاستا مهاجم اتلتیکو در این بازی هم عملکرد ضعیفی داشت و بعد از یک ساعت تعویض شد ولی سیمئونه در پایان بازی تمام تقصیرها را متوجه خود دانست و گفت مسئولیت این شکست با او است.

سیمئونه به خبرنگاران گفت:" اینکه بخواهم یک بازیکن را مقصر بدانم به نظر من منصفانه نیست. اولین کسی که مسئول بازی بد تیم در نیمه اول است من هستم چون نتوانستم کاری کنم که تیم بازی را با انگیزه شروع کند. اما تیم ما در نیمه دوم با انگیزه وارد زمین شد. ما حالا باید به کار و تلاش ادامه بدهیم. وقتی حرفها زیاد تکرار شود دیگر معنایش را از دست می‌دهد. ما به عمل نیاز داریم و نه حرف".

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ave7v

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کنایه سیمئونه به کمک داور داربی مادرید