تاریخ انتشار: 1398/08/16 16:51
کارواخال:
کد خبر: 81633

هیچکس به تعهد بیل و خامس شک نکند

دنی کارواخال مدافع راست رئال در پایان بازی با گالاتاسرای به دفاع از دو هم تیمی خود در قبال انتقادات پرداخت.

هیچکس به تعهد بیل و خامس شک نکند

رئال مادرید شب گذشته توانست با شش گل بر گالاتاسرای پیروز شود. ستاره این بازی رودریگو گوئس بود که توانست اولین هت تریک خود با پیراهن رئال را به ثبت برساند. با این برد رئال یک قدم دیگر به یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان نزدیک تر شد.

در جریان این بازی گرت بیل و خامس رودریگز دو بازیکن مصدوم رئال کمی قبل از اتمام بازی ورزشگاه برنابئو را ترک کردند. در بازی قبلی رئال برابر بتیس نیز اتفاق مشابهی رخ داده بود تا رسانه ها تعصب و تعهد این دو را زیر سوال ببرند.

دنی کارواخال در پایان بازی با گالاتاسرای و در دفاع از خامس و بیل گفت:« در مورد این دو بازیکن بیش از اندازه صحبت می شود. همه ما تجربه مصدومیت را داشته ایم و مجبور شده ایم بازی را از سکوها دنبال کنیم. اگر بیل و خامس زودتر از اتمام بازی ورزشگاه را ترک کرده اند، قوانین را زیر پا نگذاشته اند. هیچکس نسبت به تعهد آنها نباید تردید کند. بیل از اولین بازیکنانی است که همیشه در ورزشگاه و در تمرین حاضر می شود و از آخرین نفراتی است که می رود. بیل و خامس بازیکن رئال هستند و ما همیشه از آنها دفاع خواهیم کرد. خود من اگر روزی مجبور شوم قبل از سوت پایان بازی برنابئو را ترک کنم، این کار را انجام خواهم داد.»

کارواخال در مورد پیروزی پرگل رئال گفت:« این یکی از بهترین بازی های ما بود. تیم در طول 90 دقیقه متحد و منسجم بازی کرد و از ابتدا بر حریف برتری داشتیم. خوشبختانه پس از وقفه بازی های ملی ما تنها یک گل دریافت کرده ایم و این نشان می دهد در مسیر درستی قرار داریم.»

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3g9n5z

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اسامی بازیکنان رئال مادرید برای سوپرکاپ اروپا