تاریخ انتشار: 1398/08/17 18:45
کد خبر: 81559

سولسشر: شاید خرید زمستانی داشته باشیم شاید هم نه

سرمربی نروژی منچستریونایتد حاضر نشد در مورد شرایط تیمش در بازار زمستانی نقل و انتقالات شفاف صحبت کند.
 سولسشر: شاید خرید زمستانی داشته باشیم شاید هم نه

اوله گنار سولسشر سرمربی منچستریونایتد در مورد احتمال ورود تیمش برای خرید در انتقالات ژانویه صحبت کرد و البته تاکید داشت که خرید بازیکن در تابستان به مراتب معقولانه تر و ساده تر است.

سولسشر پیش از این تایید کرده بود که تیمش احتمالا وارد بازار زمستانی خواهد شد و اینکه پول کافی برای این موضوع در دسترس است. یونایتد در لیگ برتر دهم است و پس از 11 بازی 4 بار متحمل شکست شده است.

گفته می شود ماریو مانژوکیچ اولین ورودی یونایتد در زمستان است و این باشگاه به دکلاین رایس هافبک وستهام نیز علاقه مند است.

سولسشر که در نشست خبری بازی با برایتون شرکت کرده بود، در مورد بازار زمستانی نقل و انتقالات گفت:« در زمستان اولویت ما آماده نگاه داشتن بازیکنانی است که در اختیار داریم و ورود باقدرت به دور بعدی لیگ اروپا. البته ما همیشه نگاهی ویژه به بازار نقل و انتقالات داریم و شاید در ژانویه خریدی نداشته باشیم و شاید هم یکی دو بازیکن جذب کنیم. البته همیشه خرید بازیکن در تابستان ساده تر است و جذب بازیکن تراز اول در ژانویه کار دشواری است.»

یونایتد با برتری بر پارتیزان بلگراد توانست صعودش به یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا را قطعی کند. سولسشر در این رابطه نیز گفت:« در این دو بازی برابر پارتیزان، شاهد حضور چند بازیکن جوان مان مثل میسون گرین وود، براندن ویلیامز و جیمی گارنر بودیم و باید بگویم که خیلی خوب کار کردند. ما به جوانان دیگری هم میدان داده ایم که در دراز مدت به سودمان خواهند شد. از نظر من، میدان دادن به جوانان اتفاق مثبتی است. خوشحالم که برابر پارتیزان به بازیکنان جوان میدان دادم و توانستیم دروازه مان را نیز بسته نگاه داریم.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kmrbx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 سولسشر: کلید چالشی که پوگبا می‌خواهد دست من است