تاریخ انتشار: 1398/08/18 11:38
کد خبر: 81496

ملی پوش ایرانی درفهرست برایتون مقابل یونایتد

ستاره ۱۷ میلیون پوندی بعد از هفته ها نیمکت نشینی به فهرست بازیکنان دعوت شده برای تقابل با شیاطین سرخ اولدترافورد برمی گردد.
ملی پوش ایرانی درفهرست برایتون مقابل یونایتد

هفته دوازدهم لیگ برتر انگلیس در حالی فردا پیگیری می شود که در یکی از حساس ترین بازی های هفته، شیاطین سرخ اولدترافورد میزبان برایتون خواهند بود. این بازی از آن جهت حائز اهمیت است که سه امتیاز می تواند جایگاه دو تیم در جدول تا قبل از وقفه دو هفته ای به خاطر بازی های ملی را تغییر دهد.

در شرایطی که علیرضا جهانبخش در فصل جاری با ورود گراهام پاتر سرمربی جدید به اردوی برایتون هنوز یک دقیقه هم در لیگ برتر به میدان نرفته است تا سکونشینی های متوالی این خرید گران قیمت و ۱۷ میلیون پوندی شایعات جدایی او در زمستان را نقل محافل رسانه ای کند. سایت ۹۰MIN در گزارش های حاشیه ای خود از تقابل برایتون با شیاطین سرخ از بازگشت ستاره ایرانی به فهرست ۱۸ نفره گراهام پاتر برای سفر به تئاتر رویاها خبر داد.

جهانبخش که امیدوار بود بعد از یک اردو غیبت دوباره به تیم ملی دعوت شود بعد از طولانی شدن غیبتش در ایران بنا به ادعای سایت انگلیسی با هم تیمی هایش راهی منچستر و ورزشگاه زیبای اولدترافورد می شود تا یکی از سه مهاجم در دسترس گراهام پاتر برای تقابل با سرخ های اولدترافورد باشد، اتفاقی که می تواند کابوس سکونشینی او در جزیره را پایان بدهد.

دیدار دو تیم عصر فردا یکشنبه از ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه اولدترافورد آغاز می شود و به احتمال فراوان این بازی به صورت زنده روی آنتن سیما خواهد رفت تا طرفداران جهانبخش در انتظار نمایش حتی چنددقیقه ای او برابر پرافتخارترین باشگاه جزیره باشند. علیرضا در فصل جاری تنها یک بار آن هم در جام اتحادیه در ترکیب برایتون به میدان رفت ودر لیگ جزیره به غیر از یکی دو بازی که در فهرست بود هنوز فرصتی برای عرض اندام پیدا نکرده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45zyw9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جهانبخش جلوی منچستر فیکس است ؟