تاریخ انتشار: 1398/08/19 00:25
کد خبر: 81423

آرسنال باخت؛اونای امری در آستانه اخراج!

لسترسیتی موفق شد با دو گل مقابل آرسنال به برتری دست یابد.
آرسنال باخت؛اونای امری در آستانه اخراج!

در شبی که آرسنال نمایش چندان خوبی خصوصا در نیمه دوم ارائه نداد، با دو گل نیمه دوم لسترسیتی مغلوب این تیم شد تا یک شکست دیگر را تجربه کرده و اونای امری بیش از همیشه خطر اخراج را حس کند.

آرسنال در دقیقه هفت و روی همکاری اوبامیانگ و لاکازت می توانست به گل اول بازی دست پیدا کند، اما ضربه مهاجم فرانسوی از فاصله ای نزدیک راهی به دروازه نیافت.

در دقیقه 15 و روی ارسال هکتور بیرین، آرسنال صاحب بهترین موقعیت برای زدن گل اول شد اما ضربه لاکازت به شکل ناباورانه ای به بیرون رفته و این فرصت از دست رفت. دقایقی بعد این بار لاکازت روی پاس اوبامیانگ باز هم صاحب موقعیت شد، اما ضربه اول او با حضور مدافعان لستر دفع شد و ضربه دوم نیز در اختیاز کسپر اشمایکل قرار گرفت.

در دقیقه 27 و روی پاس جیمی واردی، اولین فرصت برای لسترسیتی در این دیدار ایجاد شد، اما ضربه آیو پرز از بالای دروازه آرسنال به بیرون رفت.

در اواخر نیمه اول لستر صاحب یک ضربه ایستگاهی در موقعیتی مناسب شد، اما ضربه مدیسون خیلی خوب نواخته نشد و در نهایت نیمه اول کم افت و خیز با تساوی بدون گل به پایان رسید.

لسترسیتی در همان ابتدای نیمه دوم تا آستانه زدن گل اول پیش رفت، اما ضربه اندیدی در موقعیتی بسیار خوب و در حالیکه فضای زیادی داشت، به دیرک دروازه آرسنال برخورد کرد.

در دقیقه 65 گری می توانست ل اول لستر را به ثمر برساند، اما ضربه زمینی او از قدرت لازم برخوردار نبود و در اختیار برند لنو قرار گرفت.

اما حملات لسترسیتی ادامه یافت و این تیم در دقیقه 67 به گل اول دست یافت. روی حرکت تیمی و تماشایی بازیکنان لسترسیتی، تیلمانس در محوطه با پاس عرضی جیمی واردی را صاحب موقعیت کرد و او نیز با ضربه ای دقیق گل اول لستر را به ثمر رساند.

در دقیقه 72 و روی پاس گری، واردی در مقابل دروازه آرسنال صاحب فرصت شد اما برند لنو با واکنش خوب تیمش را نجات داد.

اما در دقیقه 75 لستر به گل دوم دست یافت. پاس به بیرون واردی با ضربه دقیق و زمینی مدیسون همراه شد و برتری روباه ها دو برابر شد.

در ادامه آرسنال تلاش زیادی برای جبران کرد که نتیجه خاصی در پی نداشت و در نهایت لسترسیتی موفق شد با دو گل رقیب خود را مغلوب کرده و به روند فوق العاده خود در هفته های اخیر استمرار بخشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zxlva

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 امری: عملکرد دفاعی ما بهتر شده است/ گیمارش خیلی خوب بازی کرد