تاریخ انتشار: 1398/08/19 11:23
کد خبر: 81383

لوئیس انریکه؛سرمربی احتمالی بارسلونا

به گزارش دیلی‌میل، روزهای سرمربی‌گری اونای امری در آرسنال به شماره افتاده و مدیر ورزشی این باشگاه برای جانشینی او با لوئیس انریکه، مربی اسپانیایی تماس گرفته است.
لوئیس انریکه؛سرمربی احتمالی بارسلونا

بعد از شکست 2-0 آرسنال مقابل لستر و بالا گرفتن گمانه‌زنی‌ها درباره اخراج قریب‌الوقوع اونای امری از باشگاه آرسنال، روزنامه انگلیسی دیلی‌میل امروز گزارش داد که این باشگاه لندنی از طریق مدیر ورزشی‌اش، رائول سانلهی با لوئیس انریکه، مربی اسپانیایی در تماس بوده تا در صورت موافقت طرفین، او را به جای اونای امری به عنوان سرمربی جدید آرسنال معرفی کند.

آرسنال از 10 بازی اخیر خود در لیگ برتر تنها در دو مسابقه به پیروزی رسیده و بعد از شکست 2-0 دیروز مقابل لستر به رتبه ششم جدول لیگ برتر سقوط کرده. این شکست فشار بر امری را به اوج رسانده چرا که هواداران آرسنال انتظار دارند تیم‌شان هر طور شده امسال دست‌کم سهمیه حضور در چمپیونزلیگ را بدست بیاورد.

بر اساس ادعای دیلی میل به نقل از منابع اسپانیایی، مدیر ورزشی باشگاه آرسنال، راوئل سانلهی تلاش برای جایگزین کردن امری را آغاز کرده و در اولین قدم با سرمربی سابق تیم ملی اسپانیا و بارسلونا، لوئیس انریکه تماس گرفته است. انریکه از اوایل سال جاری میلادی و زمانی که سرمربی‌گری تیم ملی اسپانیا را به دلایل شخصی و مرگ تراژیک دختر جوانش ترک کرد تا کنون بدون تیم بوده.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kmrgd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بارسلونا به دنبال تمدید قرارداد با والورده